Intiem scheren

  • smoothshaver

    Hoi,

    Ik man van middelbare leeftijd met ruime ervaring in het scheren van schaamhaar wil jullie wel scheren.

    Het gaat mij puur om het scheren, verder geen enkele bijbedoeling.

    Ik kan jullie beiden scheren bij jullie thuis.

    Groet,

    Theo

  • René

    Hoi Annet,

    Ik knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

    Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeén voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeftt voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

    Groetjes,

    René

    Mailto; Tondeusekapper@live.nl

    Mijn yahoogroep: Mijn Yahoogroep

  • peter

    Hallo, weet iemand waar ik me intiem kan laten scheren, mijn naam is Gerard!

  • Harry

    Ik adverteer al heel lang om mensen een intieme schee rbeurt te geven. Ik kom meestal bij de mensen thuis en scheer de mensen op regelmatige basis want het groeit snel weer aan. Ik gebruik altijd nieuwe mesjes en na de scheer beurt gebruik ik een verzachtende creme tegen schraalheid, meestal de eerste paar keren. Ik reken voor een scheerbeurt ongeveer 6 euro voor mijn onkosten. Ik woon in de provincie Brabant maar scheer door heel Nederland. U kunt mij bereiken onder het email adres van klasm@web.com Met vriendelijke groet en wellicht tot spoedig ziens

    Harry ;)

  • Jarne

    Beste,

    Ik doe intiemscheren voor heren. Pik, balzak en bilnaad worden mmoi glad of zoals jij het wil. € 15, verfrissende lotion inbegrepen. Volledig hypoalergeen (jeukvrij)

    Je kan een afspraak maken via 0497.94.88.94 of email: joehdemannen@hotmail.com

  • Marleen

    Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn het uitsluitend lustkappers die zich melden !!!

    Zijn er geen dames meer die dit prachtige werkje willen doen ??

  • smoothshaver

    Dag Marleen, ik ben geen “lustkapper” hoor.

    Ik heb een in mijn ogen net aanbod gedaan, maar verder geen reactie meer ontvangen.

    Voor het geval je twijfelt, zou ik zeggen “neem de proef op de som”.

    Ik kan geheel vrijblijvend langskomen, maar bedenk je je op het laatste moment, dan is dat geen enkel probleem.

    Ik heb ook nog een aanbieding voor permanente ontharing.

    Alles zonder bijbedoelingen.

    Met vriendelijke groet,

    Theo

  • blotebillen

    Annet,help je wel eens mensen met intiem scheren?

  • W.V.

    Anonymous

    Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn het

    uitsluitend lustkappers die zich melden !!! Je mag je gang gaan bij mij hoor..

    Zijn er geen dames meer die dit prachtige werkje willen doen ??

  • Cas

    Wie wil.mijn schaamstreek en bilnaad scheren?

    Graag in de buurt van de Achterhoek

    Ik kan het ook bij jou doen!