kaal scheren

  • nakluaboy

    Ik scheer al jaren met mach 3 mijn geslachtdelen en mijn vriendin vind het heerlijk ze vind het lekker fris Ik word nu door haar prima verwend.

    Dus mannen scheren de boel *D

  • Ikke

    IDD, vrouwen vinden dit heerlijk, maar waarom steeds scheren als je ook definitief kunt laten ontharen??

    Ik laat dit in Raalte bij beautybylight doen.

    Het bevalt zeer goed en na een aantal behandelingen dus nooit meer scheren, ideaal.

    Ze hebben ook een site waar veel info op staat, www.beautybylight.nl

    groeten van Ikke

  • paul

    ik scheer mij al jaren kaal erg lekker en zeer hygiënisch en dat vind mijn vriendin ook want zij is ook kaal Maar nu komt de vraag : Ik liep laatst in een sauna en ikzag dat er een man liep metb kale oksel iets heel nieuw en zeer intresant mijn vraag wie heeft hier ervaing mee

  • Ikke

    Hoi Paul,

    Mijn oksls laat ik ook definitief ontharen, na een tijdje eerst geschoren te hebben.

    Waarom? Omdat ik oksels met uitpuilende haren terwijl de armen omlaag hangen verschikelijk vind en met name in de zomer is dit veel hygiënischer.

    Groeten,

    Ikke

  • Harry

    ik scheer ook al een aantal jaren mijn gaslachtsdelen en het is heerlijk het voelt gewoon erg goed en als je het vaak doet kun je het ook vrij snel al wordt ik er vaak wel erg opgewonden van

    maar het is lekker fris en schoon

  • petra

    Ik heb vandaag voor heteerst mij laten kaal scheren door ijn vriendje en dat betekend dat ikgoed kaal ben geschoren. Ik ben 20 jaar en ik heb nu al spijt dat ik het niet eerder had gedaan Want vandaag op het naaktstrand vond ik gewoon erg fris en hygiënisch. Ik hoop dat er door dit berichtje er vele vrouwen en mannen zich ook kaal laten scheren.Want na afloop van mijn scheerparij heb ik hem ook kaal geschoren.Erg geid

    Kus Petrra

  • dave

    Ben wel een jongeman en scheer mij ook geregeld.Kan op sommige plaatsen moeilik bij komen,is er iemand die mij geregeld mij daar me kan helpen?

    Woon in het midden van het land.petra schreef:

    >

    > Ik heb vandaag voor heteerst mij laten kaal scheren door ijn

    > vriendje en dat betekend dat ikgoed kaal ben geschoren. Ik

    > ben 20 jaar en ik heb nu al spijt dat ik het niet eerder had

    > gedaan Want vandaag op het naaktstrand vond ik gewoon erg

    > fris en hygiënisch. Ik hoop dat er door dit berichtje er vele

    > vrouwen en mannen zich ook kaal laten scheren.Want na afloop

    > van mijn scheerparij heb ik hem ook kaal geschoren.Erg geid

    >

    > Kus Petrra

  • petra

    Hallo Lieve Dave

    Ik woon in Noord Holland mar ik kan je wel zeggen dat je ook alleen kan doen want ikscheer mij nu 2 xper week en mijn vriend ook omdat hij vrachtwagenchafeur is, Toen wij ons kaal schoren hadden wij afgesproken voorlopig geen haar en dat we ons zelf moesten scheren als de ene er niet was. wij hebben onze rvarinen van elkaar verteld en het lukt ons prima incl binaat

    Kusje en succes met het alleen doen

    Patra

  • joop

    Hallo

    wat ik verbaast op de artikel van petra is dat niemand zijn gevoelens verted blijkbaar steunt niemand haar. Maar petra ik ben rots op je ik zou graag willen dat mijn hetnok durfde wat jij doet. Maar mijn vouw wil en durft niet maar ikblijf hopen

    Joop

  • Annelies

    Mijn vriend en ik zijn ook allebei zowel onder de oksels als het schaamgedeelte helemaal kaal.

    Ik vind het ranzig als er bij een man een heel oerwoud om z'n snikkel hangt.

    En ook onder de oksels vind ik het bij een man niet horen.