harsen

  • summer

    Wie weet waar ik in de regio Limburg voor een Brasilian-Wax terecht kan?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Gr.,

    Summer

  • summer

    ik hoop echt dat me iemand kan helpen! wie weet waar ik voor de brazilian-wax in de omgeving limburg of noord-brabant terecht kan???????

    gr.,

    summer

    summer schreef:

    >

    > Wie weet waar ik in de regio Limburg voor een Brasilian-Wax

    > terecht kan?

    > Alvast bedankt voor jullie reacties!

    > Gr.,

    > Summer

  • Michael

    Mocht iemand toevallig een adresje weten in de buurt van Utrecht waar ze ook een brazilian doen bij mannen dan hou ik me aanbevolen.

    Summer, Succes met zoeken maar volgens mij is het nog niet echt een standaard behandeling in nederland (helaas;-)

  • roos

    Hoi Michael,

    Om dit taboe te doorbreken ben ik begonnen met de brazilian wax salon.

    Ik wil het graag standaard maken in Nederland.

    Ik zit toevallig in Maarssen dus bij jou in de buurt.

    Als je interesse hebt kijk even op www.brazilianwaxsalon.nl

    Groetjes, Roos

  • Michael

    Hoi Summer,

    Nog niets gevonden begreep ik. Nou ik moet zeggen dat ik omwille van de prijs een tijdje geleden heb besloten mijzelf eens een brazilian te geven. Heb dit nu en aantal keren gedaan en moet zeggen dat het goed te doen is. Het is even geknoei de eerste keren maar het resultaat is echt superglad. Ik heb evt wel een adresje voor de hars die je dan nodig hebt mail maar even naar mvm123@mail.com. Maargoed ik dacht misschien is dit wel een leuk/betaalbaar alternatief, het is toch al bijna zomer en dan wil je toch lekker glad in bikini toch?

    Succes,

    Michael

  • nicolle

    Ik zag dat je een advertentie had geplaats voor de brazilian wax.

    Ik ben zelf ook op zoek naar iemand die dit doet in Limburg en had gehoopt of je al iets meer weet???

    Groetjes Nicolle