afspraak maken voor haren knippen of scheren? Lang of kort - ALLES KAN!

  • Pitbull79

    Wil jij nog steeds kaal of gewoon een korter koppie?

    Heb je de hele tijd gezocht maar niemand gevonden?

    Loop je nog steeds rond met die gedachte of heb je het door iemand laten doen en is het weer nodig of zoek je iets anders?

    Heb je last van de jeuk?

    Zoek je iemand die jou van je probleem kan afhelpen en je goed kan adviseren? Iemand met ervaring? Iemand die de tijd voor je wil nemen en vol passie jou helpt? Zit je nu met je handen in het haar en weet je niet wat je moet doen?

    Wil jij:

    - Je haren kort(er) laten knippen of scheren?

    - Weer over straat kunnen lopen of naar feestjes kunnen gaan zonder je zorgen te maken over je haren?

    - Voor iets nieuws gaan of je haren laten doen zoals jij dat altijd al voor ogen hebt?

    Dat kan!

    Bij mij:

    - kun jij je heerlijk ontspannen en ontstressen terwijl ik jouw haren doe en je ook nog een goede hoofdmassage geef

    - kun jij je haren op elke gewenste lengte laten knippen of scheren zowel heel kort als heel lang

    - ben je verzekerd van een behandeling met professioneel materiaal van goede kwaliteit

    - wordt je niet bekeken door andere klanten

    - ben je GEEN saai routineobject maar bijzonder

    - ben je GEEN lopende band object maar neem ik de tijd voor je

    - krijg je datgene wat jij wil en wat het beste bij jou past

    Ook jij:

    - verdient de tijd die ik voor je neem om je te helpen

    - zult heerlijk ontspannen en genieten van de behandeling

    - zult ervaren dat deze behandeling bij mij erg bijzonder is

    - zult tevreden zijn en nog graag terug komen

    Spreekt jou dit aan? Aarzel dan niet en maak NU een afspraak door hier te reageren EN/OF target="_blank">een mailtje te sturen.

    Dan zie ik jou snel bij mij thuis en loop je daarna weer als herboren rond! Dat garandeer ik je!

    Dus reageer of mail NU!

    target="_blank">JA! IK wil nog steeds mijn haren korter! Wanneer kan ik komen?

    Je zult een toptijd hebben, er geweldig uit zien en weer van binnen stralen van genot!

  • kevin

    ik zou graag mijn haar kaal willen laten doen

  • Pitbull79

    Kevin target="_blank">mail me even dan maken we een afspraak. Alle lengtes en dingen zijn bespreekbaar. We vinden wel iets wat ECHT bij je past. oftewel kom maar naar me toe. Ik help je wel

  • Suzanne

    Waar kom je vandaan, Pitbull?

  • Pitbull79

    @Suzanne

    Noord Brabant in de buurt van Den Bosch. Stuur me een target="_blank">mailtje en ik vertel je meer

  • Suzanne

    Dat is iets te ver weg helaas

  • P

    Beste Suzanne,

    Ik wil zeker collega Pitbull niet in de wielen rijden, maar is Breda ook te ver weg voor je?

    Ook ik kan je een spannend kapsel knippen waar je geen spijt van hebt. Wil je me een PB sturen of rechtstreeks mailen naar:

    peechan76@gmail.com? Groeten, P

  • mr buzz

    Hoi Suzanne,

    Ik reis ook gerust. Stuur mij gerust een mail op modelgezocht123@gmail.com

    Groeten, R

  • Werner

    Hoe erg kort wil je gaan dan….???

  • Pitbull79

    Zo kort als jij wilt. Laat ik aan jou over.