Kort opgeschoren kapsel voor de dames?

  • René

    Dames,

    Het voorjaar is aangebroken dus misschien denkt u aan een nieuw kapsel.

    Welk kapsel zou u graag willen hebben een lang, medium of kort of extreem kort kapsel?

    Ik knip elk gewenst kapsel gratis bij u aan huis. Ook kunt u het nieuwe kapsel in etappes geknipt krijgen.

    Ook kunt u via de chat eerst van gedachte wisselen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

    Bent u nieuwsgierig geworden stuur dan een mailtje of kom in de avond naar de chatroom.

  • Saskia1979

    Hoi,

    Via een vriendin zijn wij bij u terecht gekomen.

    Mijn man en ik zijn opzoek naar een heel kort kapsel voor mij. Ik heb al de chatroom bezocht en een bericht achtergelaten.

    Kunt u ons helpen? Ik wil graag bij ons aan huis geknipt worden.

    Vanavond sturen wij een email met meer informatie.

    Ik ben al een paar keer in de chatroom geweest voor informatie.

    Mvg,

    Saskia

  • Erika

    Hoi,

    Ik heb in de chatroom een bericht achtergelaten. MIijn idee is een kort opgeschoren flattop te nemen, maar dan in etappes geknipt. Eert een stuk krter, dan een boblijn, daarna een pixie kspsel met als laatste een kort opgeschoren flattop.

    Ik zie dat er geen andere dames zijn die een nieuw kapsel grknipt willen hebben. Ben ik de enige die geknipt wilt worden?

    Groetjes Erika

  • Erika

    Hoi.

    Ongeveer dit kapsel moet het worden.

    http://www.youtube.com/watch?v=TN_ppqDinDc

    Groetjes Erika

  • René

    Hoi,

    Ik heb de chatroom aangepast. Mensen die anoniem (anon) kunnen geen berichten plaatsen. Want de laatste tijd krijg ik regelmatig spam berichten. Mense die willen chatten of berichten willen plaatsen kunnen inloggen.

  • Erika

    Hoi,

    Ik wil de flattop heel kort, waarbij de zijkanten en de nek met de tondeuse zonder opzetkam worden geschoren, maar dan wel stap voor stap korter. Zodat ik kan zien hoe het eruit gaat zien alz de flattop uit gaat groeien en welk kapsel ik dan kan laten knippen.

    Mvg,

    Erika

  • René

    Van lang dik haar naar kort uitgedund en opgeschoren kapsel

  • René

    Hoi,

    De laatste tijd krijg ik via de email en via de chatroom verzoekjes van dames voor een nieuw kapsel.

    Tot nu toe is het gebleven bij verzoekjes om geknipt te worden.

    Zijn er misschien dames die daadwerkelijk geknipt willen worden?

    Elk kapsel is mogelijk van lang tot extreem kort.

    Aan u de keus.

    Voorbeeld van extreem kort

  • René

    Hoi Brigitta,

    Wilt jij een gratis kapsel aan huis geknipt hebben?

    Ik knip elk gewenst kapsel gratis aan huis.

    [

  • Edwin

    Je blijft het maar proberen he, Reneetje? Je hebt wel heel veel geduld zeg. Jij moet toch als geen ander weten dat het voor 99,9% fake is hier? Die Brigitta is zo nep als het maar zijn kan joh.