Wie wil mij een super geil kapsel aanmeten?

  • Anouk

    Ik ben een vrouw van 28 en wil graag eens lekker behandeld worden.

    stuur mij een berichtje

  • Rene

    Hou Anouk,

    Ik knip elk gewenst kapsel bij de mensen aan huis.

    Van lang tot extreem kort kapsel, dus voor ieder wat wils.

    Kijk anders eens rustig op mijn webpagine met wat algemene informatie en een tabblad voor een contactformulier en een link naar mijn Pinterest Pagina. daar plaats ik op verzoek voor iedereen die erom vraagt een verzameling kapsels die bij de wensen en de persoon passen.

    Kijk rustig eens rond op mijn pagina en neem de tijd voor je een beslissing neemt.

    Ik kan je ook eventueel helpen naar een leuk kapsel die bij jouw wensen past

    Mocht jij een iemand anders hebben gevonden die jouw haar gaat knippen, dan wens ik je veel plezier met jouw nieuwe look.

    Met vriendelijk groet,

    Rene

    Webpagina; http://nieuwkapsel.wixsite.com/mijn-kapsel

  • Rene

    Hoi Anouk,

    Wat jouw beslissing ook zal zijn, ik heb alvast wat voorbelden gestuurd.

  • Dirk

    Anouk

    Ik ben een vrouw van 28 en wil graag eens lekker behandeld worden.

    stuur mij een berichtje

    Hi Anouk,

    Ik wil je graag verder helpen! Ik zie hier echter jouw mailadres niet dus stuur mij gerust een berichtje op gladgeschoren@yahoo.com en dan kunnen we verder kijken hoe ik jouw wensen in vervulling kan helpen laten gaan :-)

    Dirk

  • Mike

    Hallo anouk,

    ik zou je graag willen verder helpen. Ik beloof je dat het een goeie behandeling word ;)

  • Rene

    Voorbeelden voor Anouk

  • René

    Anouk

    Ik ben een vrouw van 28 en wil graag eens lekker behandeld worden.

    stuur mij een berichtje

    Hoi Anouk  ik heb je verschillende malen gemailed, maar niets meer gehoord. Ik neem aan dat jij niet meer opzoek bent naar een nieuw kapsael.

    Met vriendelijke groet,

    rene

     

  • René

    Anouk

    Ik ben een vrouw van 28 en wil graag eens lekker behandeld worden.

    stuur mij een berichtje

    Hoi Anouk  ik heb je verschillende malen gemailed, maar niets meer gehoord. Ik neem aan dat jij niet meer opzoek bent naar een nieuw kapsael.

    Met vriendelijke groet,

    rene