Spannendste ervaring

  • Dirk

    Ik vraag me af wat tot nu toe jou spannendste ervaring was op haar gebied? Wie heeft hier al wat meegemaakt of heeft al eens durven toegeven aan waar je eigenlijk naar verlangt op haar gebied?

  • Lars

    Een onverwachte gebeurtenis toen ik vanochtend naar de kringloopwinkel ging om te kijken of ze een tondeuze/scheerapparaat hadden, om mijn onhandelbare bos krullen en baard te scheren. Tot mijn geluk hadden ze een oude tondeuse liggen, en ik vroeg aan een van de dames die daar werkte of ik hem kon uitproberen. Nou zei ze, niet op mij hoor, en ik antwoordde dat ik zelf geschoren moest worden. Deze tondeuse is nog goed hoor, ik heb hem altijd voor onze zoons gebruikt maar nu die wat ouder zijn gaan ze naar een kapper, en ik gebruik deze niet meer dus als je wil kan ik je ook wel scheren. Ik wist eerst niet wat te zeggen, maar vond het eigenlijk wel spannend om door een vreemde en in een ongebruikelijke omgeving geschoren te worden. En zo liepen we naar een rustig hoekje waar een stopcontact was, onderweg pakte ze nog een kruk waar ik op kon zitten. Ze deed de stekker in het stopcontact en klikte het apparaat aan. Ze zette haar hand op mijn hoofd en duwde het naar voren, en begon met lange halen mijn nek uit te scheren. De afgeschoren krullen vielen op mijn schouders en op de vloer. Ze trok de kraag van mijn overhemd weg van mijn nek zodat ze ook de laatste haartjes kon wegscheren. Een oudere man kwam langsgelopen, en zei tegen de vrouw dat doe je goed, het werd hoog tijd.  Daarna schoor ze de zijkanten kaal en toen bovenop. Nou zei ze, mooi klaar weer, de baard doe je zelf maar, volgens mij is deze goed  toch? Ja zei ik, hier kan ik wat mee, en stond op. Mijn schouders en kraag zaten onder de afgeschoren haren, maar dat gaf niks. We liepen naar de kassa om af te rekenen, 7,50 voor het apparaat en een gratis scheerbeurt in een heel bijzondere omgeving.

  • Dirk

    Waw, klinkt inderdaad wel als een bijzondere ervaring! Wou je inderdaad helemaal kaal gaan? Of heeft ze het korter gedaan dan je van plan was?

    Post was bewerkt op 06-06-2019 20:29 door Dirk

  • Lars

    ik wilde toch al kaal, kan er nu met scheerapparaat overheen