Zoek een gaykapper

  • Lars

    Werner

    Dat lijkt mij echt heerlijk. Gewoon NERGENS meer haar..

    Werner, dat is het ook, als je geschoren wilt worden spreek maar wat af, heb je al een g-mailtje gestuurd maar niets gehoord nog. Heb de messen scherp

  • Kapper Thijs

    Mocht je je voor een scheer/knip beurt naar het midden van het land willen verplaatsen  (Flevoland) let me know! Dan kan ik jullie helpen!!

  • D

    Lars
    D

    ik ben nog nooit geschoren zou wel eens willen

    Dat is zooo lekker, het glijden van het scheermes over de ingezeepte huid, en het gladde gevoel daarna….Vroeger werd ik altijd door een ouderwetse herenkapper geschoren, eerst de baard, later ook het hoofdhaar en zo steeds verder, uiteraard na sluitingstijd van de zaak…

    Lars

    ja zoek nog iemand die mij eens een gladde schedel wil bezorgen

  • Lars

    Hallo D, hoe kan ik je  contacten?

  • D

    Lars

    Hallo D, hoe kan ik je  contacten?

    mijn email is djussen@gmx.com

  • Lars

    net als bij jou, wordt dus hoog tijd om er alles af te halen, zie er niet uit met al dat haar

  • Lars

    Werner
    Lars

    net als bij jou, wordt dus hoog tijd om er alles af te halen, zie er dusniet uit met al dat haar

    Dat wordt dan een scheer feestje….

    Wanneer zullen we de scheerparty houden?

  • D

    Lars
    Werner
    Lars

    net als bij jou, wordt dus hoog tijd om er alles af te halen, zie er dusniet uit met al dat haar

    Dat wordt dan een scheer feestje….

    jammer dat je je niet meer meld lars

    Wanneer zullen we de scheerparty houden?

  • Kapper Thijs

    Is iedereen inmiddels al  kort geschoren ?

    Zoniet dan mag he contact opnemen via kapperthijs@live.nl  :)

  • W.V.

    Lars
    Werner

    Dat lijkt mij echt heerlijk. Gewoon NERGENS meer haar..

    Werner, dat is het ook, als je geschoren wilt worden spreek maar wat af, heb je al een g-mailtje gestuurd maar niets gehoord nog. Heb de messen scherp

    Hoi Lars…. ik zit inmiddels onder de haren. Vooral op de plaatsen waar ik het NIET wil… zullen we een scheerde regelen…

    Werner