haar scheren en/of knippen

  • Cas

    Ik ben opzoek naar iemand die mijn haar wil scheren en/of knippen. Ik studeer momenteel en heb niet veel zin om naar de kapper te gaan. Je mag mijn kapsel maken zoals je zelf wilt, aangezien het mij niet veel uitmaakt.

  • Lars

    waar in nl?

  • Werner

    Hoi Cas, wil je graag helpen.. heb er alles voor in huis…. GROET WB

  • Kapper

    Hoi Cas, ik zou graag je haar willen knippen en/of scheren. Voor meer info of een afspraak mag je mij mailen (kapperthijs@live.nl)

  • Barbier Patricio

    Hoi Cas ik woon wel in belgie mocht je dichtbij de grens wonen kom ik wel naar je toe

  • Timmothy

    Hey Cas, ik ben ook student en knip als hobby een aantal vrienden, mocht je nog interesse hebben hoor ik het wel

  • Werner

    Barbier Patricio

    Hoi Cas ik woon wel in belgie mocht je dichtbij de grens

    wonen kom ik wel naar je toe

    Waar in België… ik woon in Weert

  • Colin024

    Werner

    Hoi Cas, wil je graag helpen.. heb er alles voor in huis…. GROET WB

    hoi werner zou je mij ook willen knippen en scheren heb een flinke bos en mag een stuk korter! 

  • Werner

    Hoi Colin 024,

     

    Dat wil ik heel graag voor je doen.

    Hoe lang is het nu en hoe kort zou je graag willen…

     

    Werner

  • Colin024

    Werner

    Hoi Colin 024,   Dat wil ik heel graag voor je doen. Hoe lang is het nu en hoe kort zou je graag willen…   Werner

     

     hoi werner,

     

    dat is mooi om te horen ik zou het ook graag door jou willen laten knippen! mijn haar is boven op ongeveer 15 centimeter dus aardig lang. Er mag een flink stuk af als je wilt! Wat ik precies wil weet ik zelf ook niet maar daar komen we samen wel uit! 

     

    groetjes Colin024