Kaal scheren

• petra

Hallo,

Ik wens een ieder een lekker kaal 2006. Ik heb mijn riend belooft dat me dit jaar weer laat verwennen door mij door hem t laten kaal scherenen hij blijft zijn oksel scheren. Vind het nu erg mooi/ Verder gaan wij ons p 6 januari onze hoofdhaar laten kaal scheren, omdat het ons erg mooi lijkt. De vraag is heeft er iemand hier ervaring mee en kan ons tips geven hoe wij het besten kunnen doen?

Alvast bedantk

Dikkke kus

Petera

• frederik

hoi petra,

en was het een stoere ervaring hebben julie allebij een kaal koppie gekregen

groeten frederik

• petra

HOI

HET WAS EN IS EEN @!#$ EN SPANENDEE ERVARING MAAR HET STAAT OOK ERG MOOI. wE KRIJGEN VEEL OPMERKING VAN POSITIEF ALS NEGATIF. MAAR ALS JE HET OOK WIL DOEN MOET JE MAAR NAAR HET PRIKBORD SCHRIJVEN WIJ KUNNEN JE VERTELLEN HOEWE DAT EBBEN GEDAN. NOGMAALS IK KAN HET AANRDEN OM HET TE DOEN . EN WAT BETREFT DE KOU DAT VALT MEE EN ALSJE HET EEN KER HEB GEDAAN DAN WIL JE VOORLOPIG NIETS ANDERS EN HOU JE HET BIJ

dIKE KUS

PETRA

• frederik

Hee petra,

klinkt goed hoor ja ik weet het zelf nog niet of ik durf maar zien we wel.

vraagje had je hiervoor heel lang haar of en hoe kort hebben jullie het nu max

heb je misschien een foto ervan en waar wonen jullie

ik hoor het wel groeten frederik je mag me ook mailen hoor

• petra

Hallo

Mijn vriend had kort haar en ik heb (had lang haar tot over mijn schouders.Het niet geoon glad en daarbij heb ik 200rbeelen aan mijn oren.

Ik woon in Workum, als je eigen emailadres stuur dan mail ik wel de foto vor en aa het scheren. Voor de goed orde ik eb en mijn vriend nu helamaal kaal

Dikke kus

Petra

• Jan Beers

stuur mij een foto.

Bedankt

Groet Jan Beerspetra schreef:

>

> Hallo

> Mijn vriend had kort haar en ik heb (had lang haar tot over

> mijn schouders.Het niet geoon glad en daarbij heb ik

> 200rbeelen aan mijn oren.

> Ik woon in Workum, als je eigen emailadres stuur dan mail ik

> wel de foto vor en aa het scheren. Voor de goed orde ik eb en

> mijn vriend nu helamaal kaal

>

> Dikke kus

>

> Petra

• luco

stuur mij svp ook een foto

bedankt

• frederik

hoi petra

stuur je mij ook wat foto;s

groetn frederikluco schreef:

>

> stuur mij svp ook een foto

> bedankt

• petra

Lieve mensen,

Fijn oor zoveel reacties ik zal aan een vriend vragen of hij een paar ooie foto wilt maken van ons geheel kaal. Ik wil deze geven aan mensen die ook kaal zijn want die hbben het verdiend en wten heo het voelt.

Dikke kus

petra.

• frederik

Hoi petra ik zie de mail wel tegemoet

dank je

groeten frederik