Kaal scheren

• petra

hallo,

Ik ben nu al een half jaar kaal geschoren en ik wil dit samen met andere vieren een soort kaal scheerfeest in Assen. Wij zorgen voor mensen die dat willen een kapper die je kaal scheer. wil je het niet maar heb toch zin in eenfeestje reageer dan voor 1 juli zijn er veel dan doe ik het de enige kosten zijn de drank en hapjes en dat is een lage prijs

Dkke kus

Petra

• Willem

Petra ken je de site www.gladisin.nl ? schrijf je in en je hebt zo een feestzaal vol.

Have fun shave a date

• wil en willem

hallo petra,

Lijkt me een heel mooi feestje. we willen allebei helemaal kaal hebben we al een keer gedaan, maar als we er een feestje van kunnen maken met anderen wordt het een mooi schreerfestijn. wij doen mee

groetjes

• Ludo

Zou graag in kontakt komen met belgische mannen en vrouwen die zich graag kaal scheren

• sandra

Waarom belgisch???

Als nederlands ook goed is. Geef je e mail adres maar.

Of je mag mij ook mailen voor contact!!!

Groetjes Sandra

• Reba

Hallo sandra mag ik je ook mailen ?

• petra

Lieve lezers

Helaas het luk dit jaar niet om zo:n festival te organiseren want het is allmaal wat moeilijker dan wij haddn gdacht. Er zouden al ongeveer honderd mensen komen maar de ruimte die we hadden was te klein. maar we doen het gewoon een ander keer in het voorjaar Maar dat horen jullie wel an mij

Dikke kus

Petra

• sandra

Hallo reba,

Tuurlijk mag je me mailen?? Ik weet niet wie je bent, maar sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen.

Groetjes Sandra

• Ludo

Hallo Sandra

Mijn mailadres is udol63@hotmail.com .

groetjes

ludo

• corien

hoi allemaal

ik zie regelmatig op het web shave party's voor een goed doel waarbij mannen en vrouwen hun hoofd kaal laten scheren , ik denk eraan om dit ook in Nederland te gaan organiseren wie wil er mee doen en zich kaal laten scheren