totale ontharing

  • wupke

    Weet iemand of er ook een middel in de vorm van een pil of iets dergelijks bestaat voor totale ontharing, want ik baal van, van al dat haar overal en met mij meerdere denk ik. En weet je ook waar dit middel te koop is

    bvd Wupke

  • petra

    lieve Wupke

    Zoals je heb gelzen in mijnartikel ben ik helemaal kaal en doen ik samen met vriend onder duche of inbad zo maken wijvan iets vervelend iets leuks. wat jij vraagt dat zijn nep verhalen. en weet je wat ook een voordeel is van het zelf cheren gaat het ooit vervelen dan an je laten groeien. dit laatse denk ik niet want het kaal zijn bevat mij en mijn vriend heel goeg

    Dikke kus

    petrawupke schreef:

    >

    > Weet iemand of er ook een middel in de vorm van een pil of

    > iets dergelijks bestaat voor totale ontharing, want ik baal

    > van, van al dat haar overal en met mij meerdere denk ik. En

    > weet je ook waar dit middel te koop is

    > bvd Wupke

  • wupke

    ja maar als je zoveel hebt als ik en iedere dag moet scheren gaat het helaas wel snel vervelen en is het geen leuk klusje meer hoor

  • petra

    lieve Wupke

    O.K. cheren iedere dag is vervelend en dit laatste wist ik nit, maar wi je echt een oplosing dan moet deze vraag aan de smoothy clup stellen zij wetn wel een goede oplossing en een adres die jouw goed en veili kan helpe.

    Maar wijn vraag blijft wat wil allemaal aal

    Dikke kus

    Petra

  • Kees Roscher

    Harsen zou een oplossing voor je kunnen zijn, is niet definitief maar hoeft maar eens in de zoveel weken.