schaamhaar afscheren

• ann

Hallo,

Ik ben ann, 23 jaar en woon samen met mijn vriend bert. ik heb van nature een enorme bos donkerbruin schaamhaar maar mijn vriend ziet liever een een kaal kutje. Nu heb ik hem beloofd dat hij zaterdzag mijn schaamhaar volledig mag afscheren, maar weet niet hoe dit zal aanvoelen. Zijn er al vrouwen onder jullie die ineens al hun schaamhaar afgeschoren hebben en hoe voelt dit aan en hoe zijn jullie te werk gegaan? Laat me iets weten.

• bart

Ik kan enkel zeggen, doen!! En je vriend ook

• ann

Zo, net voor het eerst opgestaan met een geschoren poes. Moet eerlijk zeggen dat het heerlijk aanvoelt, ook het scheren zelf was zalig. Eerst heeft Bert met een tondeuze mijn dikke bos schaamhaar kortgeschoren en vervolgens werd mijn schaamstreek ingezeept om dan met een mesje superglad geschoren te worden, daarna werden alle zeepresten weggespoeld en voelde ik voor het eerst aan mijn kale poes. Daarna moesten we naar een trouwfeest en heb zelfs geen slipje aangedaan onder mijn kleed, het voelt gewoon super. Heb er spijt van dat ik me niet eerder heb laten kaalscheren.

• petra

Hallo ann

Welkom bij de kale poesjes clup ikkan mij nog herrinneren dat ik deeste ker mij kaal hheft laten schre vankut erg spanend. Ik heb na het lezen van jouw verhaal meteen alles wwer bijgewerkt en gedaan wat jij heb gedaan zonder slip onder een lange jurk gelopen nooit geweten dat dit erg egil en heerlijk is bedankt voor de tip.

Dikke kus

Ptera

• john

Doen maar om irritatie te voor komen olijfolie zeep gebruiken en een nieuw scheermes. Werkt beter, gladder dan scheerschuim en voorkomt ontstekingen.

Er gaat een nieuwe wereld voor je open

• sonja

Ben nieuw hier, zie deze berichten voor het eerst.

Inderdaad, het is heerlijk

• René

Kijk eens op http://scheren.startkabel.nl/ daar staan speciale salons,.

Ik houd me alleen bezig met knippen van hoofdhaar.