Kaal scheren voor een goed doel

• corien

Hallo

Ik zie op sites vanuit Amerika dat er shave party's zijn waarbij je je hoof kaal kunt laten scheren de opbrengsten gaan naar een goed doel

Ik zou willen weten wie er intresse heeft om dit te laten doen , wil namelijk zo'n dag gaan organiseren

Corien

• Reba

Vind ik een erg goed idee !!

Groeten

rene

• droomland

Wat een goed idee!

Op dit moment durf ik mijn hoofd nog niet kaal te scheren, ben een beetje bang voor de reacties uit mijn omgeving. Maar als je zoiets zou organiseren denk ik wel dat ik meedoe. Zodra ik me dan heb opgegeven is er geen weg meer terug… Bovendien ben ik dan een van de zovelen die zich laat kaalscheren, dus dan is het niet meer zo eng. En het is nog voor een goed doel ook!

Hou me op de hoogte, ik heb zeker interesse!

Groeten, droomland

• Sandra

Hallo Corien.

Ik vindt het ook een goed idee, ik denk ook dat er hier meer interesse voor is dan je denk of rekening mee kan houden. Ik denk alleen dat er veel te veel een taboe op heerst hier.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik je in de toekomst hiermee wil helpen en denk dat het in nederland maar eens moet gebeuren.

Volgens mij is hier ergens een site voor, en is er al eens zo'n bijeenkomst gepland, maar die is niet doorgegaan omdat de lokatie te klein was voor het aantal aanmeldingen.

Groetjes Sandra

• corien

De eerste reacties komen al binnen leuk , ik heb inmiddels contact gezocht met de mensen van Kunst en Knipwerk en die willen als kappers hun medewerking verlenen

dus we hebben professionals als kappers

Corien

• Sandra

Hey hallo Corien,

Ja de interesse komt langzaam op.

Zin om een keer te chatten of E mailen hierover.

Mail me maar op bijbehoorend mail adres.

Groetjes Sandra

• petra

Lijk mij erg leuk vooral odat ik degen was die dit ook wilde organiseren als feestje. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ikwas op vakantie, in Spane waar ik met mijn kaal hoofd veel bekijk had. Op de laatste dag van de vakantie ontmoette k een spaan echtpaar en deze vroegen aan mij of ik hun wilde helpen met et geheel kaal scheren van hun beiden. Dit heb ik gedaan en de tips gegevn hoe ze het moesten bijhouden. Zij vertelde mij dat er meer mensen zijn die dit willen.in spanje

maar voor de goede orde ik kom ook en ikweet dat op dez bericht zeker 90 reactie krijg die heb ik ook gehad al duurt het effe voor het allemaal gebeurd

Dikke kus

Petra

• bastiaan

ja ik wil me ijgen wel kaal laten scheeren (maar me ouders vinden niet goed klote) en ik wil het al best lang laten doen en als me ouders er achter komen dat ik me heb laten kaal scheren ben ik toch heel erg de @!#$ (ben pas 15) dus als jullie een meeltje trug zouden kunne stuuren (maar wel ff onder een ander onder werp noem het maar spelletjes.nl kijken me ouders toch nooit :)

• Ad

Hoi Corien,

Is het feestje al georganiseerd? Zo niet, houd mij dan op de hoogte wanneer het wel doorgaat. Dan ben ik van de partij.

Groetjes, Ad

• Maarten

Kaalscheren voor het goede doel, altijd. Heb ze nu redelijk lang, maar vind millimeterhaar toch echt veel mooier en makkelijker…