Scheerdate

  • Boefje

    Hoi,

    Ik loop al geruime tijd te fantaseren over een scheerdate.

    Nu valt het mij op dat iedereen hier praat over schaamhaar scheren

    maar ik zou ook graag “gewoon” geschoren worden.

    Natuurlijk mag ook al het andere lichaamshaar weg!

    Wie m/v vind het leuk om dit te bij mij ( m, 38, kapper) te doen

    groetjes,

    Boefje

  • Sandra

    Er wordt hier niet alleen gesproken over schaamhaar scheren.

    Als je goed kijkt staan er ook redelijk veel advertenties die betrekking hebben op hoofdhaar scheren bij man en vrouw.

    Bij vragen kan je mailen naar bijbehorend E adres

    Groetjes sandra

  • webmaster

    Als je graag een shave date wilt ik heb een datingsite voor shavers opgericht.

    Gratis inschrijven en met elkaar mailen. schrijf je in en misschien krijg je je date van je leven. www.gladisin.nl Het is gratis en blijft gratis. Mailen naar elkaar kan alleen als je ingeschreven staat. Je email gegevens zijn voor de buitenwereld afgeschermd.

    Have a nice shavedate

  • tooske

    Dag Sandra,

    Ik zie jouw naam steeds terugkomen vandaar dat ik een mail naar je schrijf.

    Volgens mij vind jij het erg interessant om een ander te scheren en dan geen schaamhaar maar hoofdhaar.

    Ik ben een vrouw van 43 en het lijkt mij fantastsich om door een andere vrouw kaalgeschoren te worden.

    Ik kan dat niet vanwege mijn werk maar het is al geweldig als een vrouw mij (onder dwang) zou knippen. Ik vraag me af of ik dan bij jou aan het goede adres zou zijn.

    Zo niet dan sorry dat ik deze mail heb gestuurd.

    Groet,

    Tooske

  • sandra

    Hallo Tooske,

    Ja ik ben wel eens aanwezig op het forum. Maar moet wel zeggen dat er meerdere sandra's zijn. Ik wordt wel eens gemaild met vragen of opmerkingen, maar die waren denk ik niet voor mij bestemd.

    Ja je mag me altijd even mailen voor vragen. Mail maar naar sandraknipt@hotmail.com

    Groetjes Sandra

  • wil

    Beste Tooske,

    Eerder schreef ik dat ik van plan was helemaal kaal te gaan. Nu, tijdens de vacantie heb ik een geweldige avond gehad. Ik zat met mijn vriendin te praten hoe het zou zijn om al het haar eraf te knippen. We hadden al wat wijn op dus ik stelde voor, waarom doen we het niet. We begonnen met onze benen en werkte zo naar boven, heerlijk glad van onderen, daarna de oksel en vervolgens begonne het het spannetste gedeelte, al ons hoofdhaar eraf te knippen , super. wat een avontuur, alles eraf, echt helemaal kaal. De volgende ochtend was het de camping spannend wat de reaties waren. Onze buren , een van de vrouwen daar vertelde toen dat ze ook wel eens kaal wilde , en vond het geweldig. De reacties waren in het algemeen positief!! Nu na 5 weken , er zit al weer behoorlijk wat haar, met dit weer , denk ik eraan weer alles eraf te halen, wie durft?

    Groet,

    Wil en Kim

  • Ludo

    zoek een scheer date met belgische dame of koppel

  • Martin

    Hoi Sandra,

    Mijn jaren 30 coupe bevalt me nog steeds uitstekend. Bedankt !!!

    Groet,

    Martin

  • Pim

    En Tooske, is het reeds gebeurd?

    Groetjes,

    Pim.