Scheren met olie, minder irritatie

• Erick van Bommel

Hallo,

Op dit moment scheer ik met olie i.p.v. scheerzeep. Zelf heb ik minder last van bultjes of haar in groei, het merk wat ik gebruik is william shaving olie, heb er zelf goed ervaring mee.

Maar zijn er ook meer mensen die zich met olie scheren, of als after-shave gebruiken, ik zou graag willen weten wat voor olie ze gebruien.

Al vast bedankt voor je eventuele reactie,

Erick van Bommel

• rebelo

Ik gebruik al jaren Total Shaving Solution, dat bevalt prima. Scheert goed glad, geeft geen huidirritatie en jeuk en het houdt de huid lekker zacht en soepel. Mijn ervaring is dat hoe natter je scheert, hoe beter het werkt. Ik scheer me dan ook altijd onder de douche of in bad. Klinkt raar, maar het werkt dus ook onder water! Voor zover ik weet is het niet in de winkel te koop, alleen op het internet (http://total-shaving-solution.nl)

• RonB

Hallo Erick,

De laatste tijd heb ik last van huiduitslag rondom mijn nek. Als ik drie dagen niet heb geschoren, zie ik nog meer rode puistjes dan normaal. Ik heb geen last van jeuken, toch vind ik niet prettig dat mijn nek er als soort huiduitslag uit ziet.

Ik gebruik de scheerschuim van Sanex tegen gevoelige huid en scheermesjes.

Denk je dat dit voor mij oplossing is als ik scheerolie zal gebruiken? Of ligt dit ook aan mesjes?

Ik hoop dat je mij kan helpen! En dat ik ook met anderen of jou ervaringen uit kan wisselen.

Graag tot mails,

groeten, Ronald

• Rob

Hee eric

Aftrekken zou het beste oplossing zijn, want dan gaan al die rode puistjes en het last van jeuken zal dan weggaan.

En als je bent klaargekomen en sperma hebt uitgespoten, smeer dan je sperma waar je je gaat scheren.

Ik hoopt dat het gaat werken!

Rob