Ik wil mijn hoofdhaar afscheren omdat ik zo zat ben

• aniek

Ik ben een jonge vrouw en heb altijd langhaar gehad ihet is altijd het zelfde je kan het opsteken een paardestaart als je het wast moet het heel lang drogen kortom ik ben het zat..Nu wil ik totaal wat anders ik heb een verhaal van een vrouw gelezen die haar hoofd geheel kaal had geschoren waar ze heel gelukkig mee was..Dat wil ik ook proberen als het niet bevalt groeit het vanzelf weer aan.Welke vrouw heeft dat ook gedaan of heel kort laten knippen wat voor een gevoel gaf dat.Hoe kan je het beste zelf je hoofd kaal scheren. Ik ben bang dat geen kapper dat wil

• joost

hoi,

ik wil je heel graag kaal scheren hoor.

groetjes

joost

• sandra

Hallo Aniek,

Zo eindelijk weer eens iemand die gewoon eerlijk durft te zeggen wat ze wilt. Er heerst hier in nederland zo'n taboe op het afscheren van je hoofdhaar als vrouw zijnde.

Ik vindt het heel leuk dat je eraan denkt. En wil graag hier verder met je over praten.

En kan je natuurlijk ook helpen.

Mijn e mail adres staat erbij ik hoor het graag.

• Hs

Beste Aniek,

Wat je ook besluiten mag, besluit nooit om het zelf te doen!

Het moet een feestje zijn en met de juiste persoon (iemand die hier dus ook een kick van krijgt) erbij wordt dat het ook! Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf tekort zou doen!

Dat je hiermee niet bij een reguliere kapper hoeft aan te komen dat heb je goed maar ik weet er wel een paar voor je die je zo zouden willen helpen en toch gewoon een gerenomeerd bedrijf zijn. Als het je niet gaat om de kick van in een salon te worden geschoren dan kan je het natuurlijk ook bij Sandra laten doen want ook die weet van wanten volgens mij.

• sandra

Hallo HS,

Dat heb je goed. Ik wou het zelf nog niet zo brengen. Maar denk zeker dat ik een grote hulp kan zijn in deze kwestie. Maar Hs kennen wij elkaar, ik ben benieuwd, Als je je niet zo wilt kenbaar maken mag je me ook een mailtje sturen.

Hoop wat van je te horen.

Groetjes Sandra x

• HF

Beste Sandra en Hs, klik eens op deze link:

http://www.viva.nl/meepraten/forum/beauty/Viva.htm?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fmeepraten%2fforum%2fbeauty%2f&NRNODEGUID=%7b14921CA4-DFC2-4101-B098-3967A591196C%7d&NRCACHEHINT=Guest&AutoReturn=true

Er zijn nog meer meisjes met precies hetzelfde probleem!

• Hs

Hi Sandra,

Of je me kent weet ik niet maar we hebben wel duidelijk dezelfde doelstelling, dat is duidelijk.

Heb in de loop der tijd hier meer van je gelezen dus vandaar dat ik je durfde aan te bevelen,haha.

We kunnen altijd mailen maar je kan me ook vinden op mijn eigen stekkie op het net, www.femaleheadshaving.web-log.nl

Dan beste Sandra hebben we nog een klein probleempje want HF (ook een oude bekende die ik hoog in het vaandel heb) heeft onze Aniek ontmaskerd want in de viva doet ze of misschien hij hetzelfde verhaal onder de naam Fraukje!

All the best Hs

En HF… je bent een wereldreiziger,haha! See you

• sandra

Hey hallo HS,

Ja ik had al zo'n vermoeden bij het lezen dat er wel weer eens iets niet zou kloppen. Nu las ik gisteren inderdaad die andere advertentie ook.

Het kan namelijk ook gewoon niet waar zijn in nederland om zulke advertenties als realistisch te beschouwen. We leven in een maatschappij die nog te bekrompen is en waarbij vrouwen die van lang naar kort of zelfs gemillimeterd gaan taboe zijn. OF waar een taboe op heerst.

Ik heb even gekeken snel bij de web log, maar kan niet direct jou e mail adres vinden.

Ik hoor wel weer wat van je.

Groetjes Sandra

• Hairfreak

Aniek heet in werkelijkheid Fraukje… Of Froukje, daar is ze zelf ook nog niet helemaal uit. Maar in elk geval heeft ze vandaag haar lange haar laten afscheren. Althans, dat beloofde ze gister op het Viva Forum. Dus ik verwacht binnenkort de foto's. Ik denk dat iedereen wel benieuwd zal zijn.

Zo'n forum over zo'n delicaat onderwerp is best zinvol. Mensen moeten hun ei kwijt kunnen, of om advies kunnen vragen, etc. Wat mij betreft (maar ik ben geen trouw bezoeker van dit forum, dus hoe belangrijk is mijn mening) heeft het uitsluitend zin wanneer delicate vragen ook waarheidsgetrouw zijn. Fantasie… ook goed, maar misschien in een apart rubriekje. Laat iedereen er lekker op los fantaseren, zal ook best veel belangstelling voor zijn (niet cynisch bedoeld).

Overigens, het weblog van Hs is wat dit alles betreft een aanrader.

• Hairfreak

Aaaaah, sorry Aniek, Anouk, Friekje, nu zie ik pas wat er aan de hand is!!!

Op het Viva Forum heet het: Ik wil mijn hoofdhaar afscheren omdat ik het zo zat ben…

Maar hier is het onderwerp: Ik wil mijn hoofdhaar afscheren omdat ik zo zat ben!!!!!

Aaah, oké, gewoon een slokje teveel op. Nou, overkomt iedereen wel eens, toch?

Geeft niks, zand er over, klaar. Nogmaals sorry dat ik het niet eerder had begrepen; gewoon niet goed gelezen!

:-)