Ik wil mijn hoofdhaar afscheren omdat ik zo zat ben

• Hs

Dit noem je dan toch wel echt door de korf gevallen!

Alle lof voor HF die deze ontmaskering tenwege heeft weten te brengen!

Dan even een gedachtengang van mezelf, waarom in godsnaam waarom zeggen mensen toch niet gewoon eerlijk wat ze willen?! Iemand die zijn of haar haren kwijt wil zeg dit en er is altijd wel een liefhebber of hebster die je ermee wil helpen.

Iemand die opgewonden raakt van het idee dat er haren geschoren worden, meldt dit gewoon en wie weet wat voor een mooie discussie er hier op gang zou kunnen komen! Maar kruipen in de huid van een ander om daar je kick uit te halen dat snap ik dus echt niet!

All the best, Hs

• peter

heykes, je moet dit gewoon doen

stuur je is een fotooke door? kaal is niet mooi voor een vrouw maar kort haar heeft tegenwoordig ook zen charmes, straalt zelfstandigheid uit

• bastiaan

hey peeter gaat het wel goed met jou in dat koppie want zen bestaat niet

• David

Zal ik een tondeuse kopen om kaal te gaan en dan bij houden (glad)

• Pitbull79

Ik wil je wel kaal scheren met een tondeuse die dat kan. Ook raad ik je stoppels aan 1,5 mm is dat. Ik heb een tondeuse die dat kan. Mijn tondeuse kan zelfs t/m 4 cm Dus genoeg keus.

David Schreef:

——————————————————-

> Zal ik een tondeuse kopen om kaal te gaan en dan

> bij houden (glad)

• Sybren

Beste Aniek,

Ik zie dat je oproep uit 2006 is, maar goed dat is nog geen reden om een reactie te geven.

Heb je toen je hoofd laten kaalscheren? Ja of nee?

Het is nu 2013 zou je dit nogmaals willen of alsnog?

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Sybren

• ria

161]Hallo allemaal.

Ik heb vorige week donderdag mijn hoofd kaalgeschoren omdat ik het ook zat was. Heb een dik jaar grijs haar gehad en daarna weer geverfd en laten groeien. Dacht toen weer aan opsteken en zo. Alleen die uitgroei vooral op mijn kruin werd ik weer zo zat dat ik het nu in 1 keer helemaal afgeschoren heb met een een gewoon scheermesje, Wil ook zien welke lengte ik zo op deze manier leuk vind. Ik draag nu even hoofddoekjes die ik leuk kan knopen.

Ben benieuwd wat het word, op het moment voelt en ziet het er iedere dag anders uit. Kaal laat ik het niet ,heb geen mooi hoofd daarvoor vind ik zelf.

Groetjes Ria

• P

Wat dapper van je Ria! Jammer dat je het niet kaal laat, maar inderdaad, als je vindt dat je dat niet staat moet je het niet doen.

Ik neem aan dat je het nu grijs laat? Kort grijs haar kan prachtig zijn hoor; misschien wel stekeltjes. Als je wil kan je me een privéberichtje sturen.

Ik wil je namelijk best wat kapseltips geven voor als het net weer wat langer is. En als je het wil bijhouden met de tondeuse kun je ook bij mij terecht.

Succes met het vervolg en nogmaals: stoer zo'n scheerbeurt!

Groetjes,

P

• Kaaltje

Ik heb het ooit in een pixie cut geknipt en dat was zo leuk om het kort te hebben dat ik heb zelf heb geschoren maar nu is het weer pixie cut en dat vindt ik toch mooier

• P

Dan kun je jezelf maar beter Pixietje noemen in plaats van Kaaltje. Toch?

Groetjes, P.