ik ben op zoek naar iemand die in etappes mijn super lange haar in etappes kan korter knippen en foto's wil maken, en vervolgens helemaal kaal te scheren…
mail me maar..
Groetjes Hellen
Hellen,
Ik kan dit voor je doen. Ik kan het steeds wat hoger knippen, gevolgd door een jongenskop, crewcut en uiteindelijk helemaal kaal.
Heb je hier interesse in, laat het me dan even weten.
Jarell.
Hellen schreef:
>
> ik ben op zoek naar iemand die in etappes mijn super lange
> haar in etappes kan korter knippen en foto's wil maken, en
> vervolgens helemaal kaal te scheren…
>
> mail me maar..
>
> Groetjes Hellen
Beste mensen,
na langetijd op mijn eigen website “www.femaleheadshaving.web-log.nl”te zijn overladen met vragen of ik Hellen die bij mij Dammie heet maar wel een emailadres met Hellen Siemens heeft kom ik hier nu dezelfde vragen van dezelfde persoon tegen!
Deze Hellen is dus duidelijke fake en laat jullie dus niet verleiden tot het maken van enige afspraak want jullie zullen van de koude kermis thuis gaan komen!!!!
Bij mij geeft deze Hellen een link aan waarop ze te zien zou zijn op een foto van de website “mijn album”maar 10 tegen 1 is dit een onwetende tiener die nergens mee te maken heeft!!!
Beste webmaster Willem,
Ik weet niet wat je met deze info gaat doen maar het lijkt me een goede zaak om de persoon met het IP nummer: 84.87.223.19 een hele dikke vette IP ban te geven zodat het zuigen en het de mensen ten behoeve van eigen bevrediging hun hoofd op hol brengen kan stoppen.
All the best Willem en thanks voor het duwtje in mijn rusg om de draad weer op te pakken!
Beste Johnny, leuk weer wat van je te horen.
Ze is in de picture en een gewaarschuwd mens ………. gr Willem
Hoi
Ik ben een hobbykapper en knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.
Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeën voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeft voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.
Groetjes,
René
mailto: Tondeusekapper@live.nl
Hellen Schreef:
——————————————————-
> ik ben op zoek naar iemand die in etappes mijn
> super lange haar in etappes kan korter knippen en
> foto's wil maken, en vervolgens helemaal kaal te
> scheren…
>
> mail me maar..
>
> Groetjes Hellen
Dag Hellen,
Ik ben Theo.
Ik ben geen proffessionele kapper maar wel een goede amateur.
Ik heb alle benodigdheden om jou goed te kunnen knippen en uiteindelijk scheren.
Ook het fotogedeelte kan ik voor je verzorgen.
De foto's kun je na afloop van een knipsessie meteen krijgen op CD of DVD.
Verder kan ik als je interesse hebt een en ander ook filmen.
Mail maar even als je interesse hebt.
Groetjes,
Theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?