Haar kort knippen

• Shanice Hulshof

Beste kappers,

Na lang overwegen wil ik over een maand mijn haar kort hebben. ik wil een lekker kort koppie en uiteraard een goed advies.

Wie o wie wil mij helpen,, woon omgeving zwolle

• Karen

Hee je moet eens contact opnemen met kunst en knipwerk in nijmegen , erg goed ben ik ook geweest

groetjes karen

• Shanice Hulshof

heb ik reeds contact mee, ivm drukke planning wordt het begin maart, heb al wat moois uitgezocht.

bedankt voor de reactie

• kletskopje

hallo,

wou graag eens weten of je een man of vrouw bent, hoelang je haar nu is en welke kleur en hoeveel eraf gaat?

groetjes

• Shanice

hoi,,

ik heb het over mijn schouders,, donker bruine kleur, maar ik heb reeds contact met kunstenknipwerk.com ga het daar waarschijnlijk ook laten doen

• jan

al geweest ,

• Shanice Hulshof

ja een paar maand geleden ben ik al geknipt

• René

Ik knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeén voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeftt voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

Groetjes,

René

Mailto; Tondeusekapper@live.nl

Mijn yahoogroep: Mijn Yahoogroep

• René

Hoi,

Vandaag had ik om 12 uur een afspraak met Shanice Hulshof, maar in Zwolle aangekomen was er niemand aanwezig en werd niet gereageerd toen ik had aangebeld.

Ik had juist een mooie make-over in etappes steeds iets korter zodat ze ook andere kapsels aangemeten zou krijgen.