Welke kapster in de omgeving van Groningen wil mij een keer helemaal kaal knippen in haar kapsalon ?
Kom maar even langs in onze damessalon aan de Poelestraat. Hoe lang heb je het eigenlijk nu. Als het lang is eerst lekker de tondeuze erover. Dan gaan we bij de wasbak verder. Nat maken en even een natte handdoek om je hoofd. Daarna schuim erop en lekker zacht scheren. Vandaag stond in de krant dat mannen met een kaal hoofd het goed doen bij de meiden. Dus wat dat betreft… alle mannen naar onze salon. Nou tot ziens dan maar. Maak je even een afspraak ? Groetjes, MoniqueAlfred schreef:
Hey Monique,
Dat is een heel goed voorstel! Geldt de uitnodiging voor alle mannen? Welke salon is het? Want er zijn er verschillende in de Poelestraat. Ik vind het nu wat te koud voor een kaal koppie, maar misschien doen jullie ook andere herenkapsels in de damessalon. Ik wil wel een fris kort kapsel met opgeschoren zijkanten en in de nek en bovenop iets gedekt. Als je tijd hebt wil ik binnenkort wel een afspraak met je maken. Het scheerschuim kun je voor mij bewaren voor de zomer, maar zet de tondeuze maar vast klaar!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?