Hoofd kaal scheren

• Geert

Hallo

Ik hou van extreem kort haar en zou me zo nu en dan eens volledig kaal willen laten scheren. De meeste kappers doen dit enkel met tondeuse. Ik wil evenwel het echte “kale gevoel” - gladde kop (dus ook met scheermes).

Wie kent kappers in België of Nederland die hier hun neus niet voor ophalen?

Groeten

Geert

• Corien

Kunst en Knipwerk Nijmegen zijn hier wel goed in

• kootwijk

kunst en knipwerk is alleen voor dames of ook heren ?

• jeroen

ik ging een keer naar de perfect in baarn en toen wou ik mijn haar in een kuifje laten doen, en toen gingen ze de achter kant scheren met de tondeuse want ik wou het vrij kort hebben. en toen schoot zo'n opzet kam er af en toen was het natuurlijk aan de achterkant echt heel kort. maar hiij vertelde pas aan het einde dat dat gebeurt was. dus hij had het achter echt bijna kaal geschoren en ovr laten lopen naar voren. het was wel lekker kort dat wel. en ze kunnen ook heel goed kaal scheren. (het is een mannen kapper)

• barberNL

Dag Geert,

Ik kan je misschien verder helpen. Stuur me maar een mail als je nog op zoek bent naar een gladde kop.

Groeten

Gijs

• wilhelm

Dag Gijs,

De wens van Geert is ook die van mij; kun je mij ook helpen? Ik heb nl zelf een kuil in mijn hoofd en daardoor kan ik zelf mijn hoofd niet kaal scheren.

Groeten

• Roel

Beste Gijs,

Vind een glad geschoren kop ook super.

Vooral als een ander het doet.

Roel

• peter

Zo glad als een ei! webpagina

• Kristy

Hi Peter,

Thank you for the referral, we are soon changing website, look up the new www.kristyshairstyling.nl

Greets

Kristy

• Matthijs

Vor een gladde bol moet je naar Kristy's Lelystad. Deze dame scheert je kaal in een mum van tijd. Geweldig vriendelijke vrouw die niet bang is om je koppie te scheren.

Recent heeft ze mij voorzien van een hoog opgeschoren ouderwets bloempot kapsel. Heerlijk !

Thanks Kristy's !!