Kort opscheren

• Jan

Welke kapster wil mijn haar kort opscheren? Ik ben op zoek naar een kapster welke gekleed gaat in een soort van traditionele kapperskleren, zoals een witte (nylon) kappersjas. Als er ook nog een ouderwetse kappersstoel aanwezig is zou dat helemaal geweldig zijn, evenals een handtondeuse.

• Corien

Ik weet dat ze bij Kunst en Knipwerk in Nijmegen nog met ouderwetse stoelen werken en ze dragen witte kappersjassen (erg mooi)

Daarnaast zijn ze goed in korte opscheerkapsels, mijn vriend en ik gaan daar allebei naar toe en zijn erg tevreden

• Jan

Corien,

Weet je of de kapsters daar ook kort haar hebben?

• Corien

ja hebben kort haar

• Jan

Corien,

Kun je ook nog een kapster aanraden? Ik neem aan dat geen van de dames kaalgeschoren is. En geven ze ook advies hoe zij het bij je zouden knippen?

• arjan

Hoi Corien,

Met grote belangstelling lees ik jouw berichten.

Mag ik eens foto's van je zien, want ik begrijp dat jij ook een opscheerkapsel draagt.

Zelf wil ik ook die kant op.

• jemek

jeh kk zemmer jemek

• Wouter10

lijkt mij harstikke leuk om naar zo.n kapper toe te gaan om een beetje een bloempot model te laten knippen

en van achter een stukje kort op te scheren en daarna je lange bakkebaarden lekker kort weg te scheren.

• P

Ik zou je daarvoor De Kapster willen aanraden Wouter. Ze zal jou zonder pardon prachtig opscheren!

Warm aanbevolen en nog bij jou in de buurt ook. Succes!

• Johan

De kapster is inderdaad DE oplossing oor Wouter zijn probleem. Ofschoon een goede dokter nog meer kan bereiken.

De vraag blijft of je bij de kapster met BATA laarzen binnen mag. De corduroy broek mag zeker niet uit .