Is dit vreemd? dames met millimeters

• rplaatsman

Voor vele zal dit makkelijk zijn om te reageren maar ik vind het moeilijker.

Door de jaren heen heb ik ontdekt bij mijzelf de interesse voor een vriendin met kort haar of zelfs gemillimeterd of kaal.

Hoe het gekomen is weet ik nog niet maar toen ik 5 jaar was vond ik het al leuk om naar de kapper te gaan en mij te laten knippen zelfs door een buurvrouw.

Nu op dit moment en ik denk al een jaar of 5/6 heb ik een stuk of wat lieve vriendinnen gehad die het geen probleem vonden hun hoofd te laten scheren naar millimeters, en wat mij soms een opgewonden gevoel gaf in de relatie die ik met hun had.

Bij de vriendinnen waar ik dat mee deed en niet in een relatie stonden was dat opgewonden gevoel er juist niet.

In mijn laatste relatie wilde zelfs mijn vriendin mijn haar ook doen en ik ontdekte dat ze daarin het zelfde was als ik .

Mijn vraag is misschien vreemd maar komt dit toch bij dames ook veel voor de drang om geknipt of geschoren te worden of zelfs bij anderen dit te doen.

Ik zelf vind mij een gezond en normaal mens en alleen deze fetish zo dat genoemd word.

Ik verwacht geen rare reacties in deze maar toch mensen die het serieus nemen.

Tanks….

• jaqline

wie ooo wie?

• Corien

Hoi

Ik kan me dit heel goed voorstellen en het is voor mij herkenbaar

denk dat er best veel meiden zijn die dit herkennen

groetjes

Corien

• haarofhem

Ben er achter gekomen dat mijn vriendin het heel opwindend vind wanneer ze dominant geknipt word. Af en toe verras ik haar dan ook en knip ik lukraak wat plukken om het vervolgens een beetje bij te knippen. Door haar haar structuur zie je dat gelukkig niet heel erg waardoor we af en toe een dag lang plezier hebben.

Nu maakt dit haar zo opgewonden dat het mij ook opwindt. We zijn nu zover dat we het wel spannend vinden als iemand haar onder handen neemt en ik het film zodat ze het regelmatig terug kan zien. Het is dan wel de bedoeling dat de schaar er echt goed in gaat natuurlijk.

Probleem met dit soort dingen is echter dat het lastig is iemand te vinden die het leuk vind om te doen, geen problemen heeft met een @!#$ meid op de kappersstoel en ondertussen dominant genoeg is om door te zetten en waar dan ook nog een klik mee is.

Maar ja…wie weet lukt het om zo'n persoon te vinden want dan kunnen we haar eens goed onder handen nemen ;)

• maikel

en al iemand gevonden

• haarofhem

Nee nog niet iemand gevonden maar wel al wat tips gehad die ik nu aan het onderzoeken ben. Ben dus al wat aan het heen en weer mailen.

• kapper X

Hoi,

mocht je iemand zoeken die jou vriendin dominant wilt knippen dan ben ik je man. Ben kapper.

Xander

• haarofhem

Xander,

Knip je door heel Nederland?

Groetjes

• hansje

ik heb een vriendin gehad die ik regelmatig 3 a 5 mm schoor, ze wist dat ik er geil van werd om het te doen…….

na onze relatie bleef ze haar hoofd kortscheren, ze had inmiddels zelf een tondeuse gekocht………….

soms probeerde ze het te laten groeien, maar ze vertelde me dat ze gewoon verslaafd was geraakt aan het scheren van haar hoofd………

op een bepaald moment heeft ze daaarom haar tondeuse weggegeven ……………….

• kapper x

Ja hoor ik knip in heel NL. Interesse??