boblijn met opgeschoren nek

  • heavenlyhair

    Dag haarliefhebbers!

    Ik ben op zoek naar dames die net als ik van strak geknipte boblijnen houden, en die het leuk vinden om zo'n kapsel door een gelijkgestemde ziel te laten knippen. Ik kan erg goed om met schaar en tondeuse, en kan ook behoorlijk wat foto's laten zien van (onherkenbaar gemaakte) vriendinnen die ik tot dusver heb geknipt. Ik heb nog nooit een ontevreden klant gehad…

    .Als je wil, kom ik naar je thuis, maar het kan ook bij mij. Je kan rekenen op mijn discretie. Als je nog korter wil of zelfs helemaal kaal, kan dat natuurlijk ook ;-) Ik snap best dat het eng is om af te spreken met een wildvreemde man, maar misschien kunnen we eerst even chatten.

    privé-mail: heavenlyhair4u@gmail.com

  • cheri

    Hoi,

    Ik heb schouderlang haar.

    Een bob met een kort (kaal) geschoren nek is iets wat ik altijd een keer wil meemaken.

    Misschien kun je overhalen en ga ik er een keer voor.

    Stuur maar eens wat voorbeelden

    Groetjes,

    Cheri

  • johan

    Hoi Cheri,

    Ik wil het wel voor je doen. Ben ervaren. Your place or mine?

    Gr. Johan

  • heavenlyhair

    Hoi Chery,

    Sorry voor het late antwoord, ik kom net terug van vakantie…. Het lijkt me fantastisch om je haar een keer onder handen te nemen. Als je me even privé mailt op heavenlyhair4u@gmail.com, dan kan ik je foto's laten zien van kapsels die ik eerder heb geknipt en praten over wat je leuk vindt staan. Ik vind zo'n kortgeschoren bob echt het einde! Hoe het eruit ziet én hoe het voelt - volgens mij denk jij er net zo over. En je bent meteen helemaal mee met de mode.

    Tot gauw, hoop ik ;-)

    heavenlyhair

  • heavenlyhair

    Hey Cheri,

    Ik hoop dat je nog steeds zin hebt om je onder handen te laten nemen door mij. Mailen we een keer?

    heavenlyhair4u@gmail.com

  • René

    Hoi Cheri,

    Ik knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

    Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeén voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeftt voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

    Groetjes,

    René

    Mailto; Tondeusekapper@live.nl

    Mijn yahoogroep: Mijn Yahoogroep

  • jacqueline

    Hoi ik zou wel een super korte boblijn willen heb nu mijn haar tot over mijn schouders, groetjes jacqueline

  • René

    Hoi Jacqueline,

    Ik knip elk gewenst kapsel bij de mensen aan huis.

    Wilt je een boblijn met opgeschoren nek?

    Boblijn op kinlengte of op oor lengte, ik heb vele soorten bobs.

    Dus genoeg keuzes. Je kan het kapsel in etappes korter geknipt krijgen. Ik zal er genoeg tijd voor uittrekken.

    Ik zit op MSN onder id Tondeusekapper.

    Mijn email is Tondeusekapper@live.nl

    Op yahoo ben ik id herenkapper_nl met email herenkapper_nl@yahoo.com

    Mail maar of komt op MSN of Yahoo

    Groetjes,

    René

    jacqueline Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi ik zou wel een super korte boblijn willen heb

    > nu mijn haar tot over mijn schouders, groetjes

    > jacqueline

  • jacqueline

    Hoi rene heb je ook voorbeelden van een boblijn met zwart haar dan kan ik kijken wat het best bij mij zou passen, groetjes

  • René

    Hoi Jacqueline,

    Ik zal kijken wat ik in zwart haar kan vinden.

    Heb wel voorbeelden van aziatische dames. Deze hebben meestal zwart haar.

    Hebt je daar ook wat aan mail dan even mij.

    Weet je al ongeveer hoe kort je bobokapsel opzij en in de nek moet worden?

    Je kan de diverse kapsels ook aanpassen naar eigen smaak. BV nek/ opzij langer korter of opscheren tot …