Ik zoek een dominante man die mijn vriendin kan aanpakken. Ze vind het geil als een man haar dominant knipt -niet scheert- en haar poesje kaal maakt zodat ze weer net als een klein meisje is. -tenminste, zo voelt ze zich dan zegt ze weleens tegen mij-
Zelf is ze 28 jaar, volslank en de ideale man zou dominant moeten zijn en tussen een jaar of 30 tot 45.
Zelf vind ze het doodeng maar alleen de gedachte al maakt zoveel in haar los dat ik besloten heb de stoute schoenen aan te trekken en op onderzoek uit te gaan naar de ideale man om haar aan te pakken. Dat ik het zelf niet doe heeft ermee te maken dat ik waarschijnlijk eerder zou stoppen ook al wil ze dat ik door ga met knippen. En ik zou het zelf erg geil vinden als ze door een andere man eens goed aangepakt wordt.
Dus als je denkt….dit is echt wat voor mij mail me dan op haarofhem@yahoo.com met een verhaaltje hoe je het zou aanpakken -zal bij ons thuis zijn met een avond erin, stop ik jullie in een slaapkamer en ik in een ander en zie dan de volgende ochtend hoe ze aangepakt is;)-. Achtergrond zoals opleiding, werk en hobbies ook handig en wat foto's zou mooi zijn. Hoe meer info hoe beter.
PS
Zeker omdat het ze het doodeng zal gaan vinden -maar daardoor ook weer erg opwindend- zal het alles of niets worden.