opgeschoren bob

• heavenlyhair

Wie wil zijn haren gratis onder handen laten nemen door een hobbykapper met de nodige ervaring?

Ik ben dol op modieuze boblijntjes met een opgeschoren achterkant, maar alles is mogelijk: kleuren, kortere kapsels, zelfs bijpunten (als het echt moet ;-)) We praten erover en ik stuur je foto's van de kapsels die ik eerder heb geknipt. Ik kom naar jou als je wil, maar het kan ook bij mij thuis.

Mail me!

heavenlyhair4u@gmail.com

PS: Grapjassen en cockteasers hoeven niet te reageren!

• henk

Volgens mij ben jij je eigen grote grapjas !!!

• heavenlyhair

Hoi Henk,

::o waarom voel jij je nu aangesproken? ik wil gewoon praten met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in een knipbeurt. Ik weet dat ik een spannend kapsel kan knippen, no strings attached. Ik vind het gewoon niet fijn om aan het lijntje te worden gehouden… Jij wel dan?

Als je toevallig een van de fake ‘dames’ bent, heb je jezelf nu wel fijn te kakken gezet. Drie hoeraatjes voor Henk!

Groeten,

Heavenlyhair

• stefanie

heee heavenlyhair

ik had even een vraagje

ik ben 15 jaar en ik wil ene opgeschoren bob maar

ik ben zo bang dat ik er spijt van krijg

maar hoe knip/scheer je zo'n bob

groetjes stefanie

• heavenlyhair

Hoi Stefanie,

Geen reden om je zorgen te maken, hoor. Als je wil kan je zo'n kapsel beetje bij beetje laten opscheren, dan zie je meteen of je het leuk vindt staan. Stuur je me even een mail? Dan kunnen we verder praten zonder dat de hele wereld meeleest ;-)

Groetjes,

heavenlyhair

mailadres:

heavenlyhair4u@gmail.com

• René

Hoi Stefanie,

Ik knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeén voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeftt voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

Groetjes,

René

Mailto; Tondeusekapper@live.nl

Mijn yahoogroep: Mijn Yahoogroep

• René

Let op

Stefanie is een fake persoon. Hij/zij mailt tegenstrijdige gegevens, dit met doel om mensen uit de tent te lokken