Gezocht: Erotische knip en scheerservice omgeving Amsterdam/Hoorn.

• Frans

Hoi Loes, heb interesse

Laat wat van je horen.

Groetjes

• renee

in den haag heb je in de wagenstraat een chinese salon waar je eerst word gewassen dan kryg je een soort satynen pyama aan en word je eerst geschoren en daarna geknipt door een kapster in een kimono over erotish gesproken

• Henk

Bste kapster Loes,

Ik houd van een nosstalgische knip en scheerbeurt en meld mij bij deze aan.

Betaal graag voor je aangeboden service. Werk je op eigen adres of is een afspraak elders mogelijk.

Voor mij betekend nosstalgisch: in witte jas en witte kapmantel.

Kan je je hierin vinden ???

Henk

• florabella@live.nl

Hoi loes

ik wil wel!

florabella@live.nl

• René

Hoi Danielle,

Ik knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeén voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeftt voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

Groetjes,

René

Mailto; Tondeusekapper@live.nl

Mijn yahoogroep: Mijn Yahoogroep

• marc

welk nr en prijs

• dick

een ouderwetse scheerbeurt lijkt me heerlijk loes gr dick {dickie@kibo.nu}

• kitty

Of een ritje naar friesland maken (:P)

Een aantal reageerders in deze topic kennen mij al, maar je moet het er voor over hebben om de reis te maken. (vanaf amsterdam zo'n 1,5 uur, valt toch mee ;) )

Op mijn site kun je meer informatie vinden dus wie weet: www.erotiekservicekitty.nl

Misschien tot ziens in friesland.

• Ron

Kitty is een reisje van 1,5 uur meer dan waard.

Ze knipt en scheert als de beste !!

In haar witte kappersjas is ze niet te overtreffen !!

• kitty

Dank je Ron! Altyd fyn een compliment te krygen! Mooi dat ik je hier zie staan want mocht je weer bellen aub tussen 9.00 en 11.00 of na 20.00. Anders neem ik de telefoon niet op. (nog bedankt voor de foto's)