Kapper voor knippen / kaalscheren zoekt klanten

• john

een vraag is jouw locatie ook te leen cq te huur om een foto sessie voor prive gebruik te maken ,het gaat om een knipsessie GEEN SEX

• barberNL

Wat willen jullie precies gaan doen dan?

Grt

BarberNL

• john

wij willen een vrouw van lang naar kort in stadia ,wij hebben daarvoor al een model en ook de kapper maar zoeken en goede locatie waar we in alle rust foto,s en video kunnen maken van dit geheel ,je bent natuurlijk zelf als toeschouwer ook aanwezig

gr john

• leony

Hoi heb je ook voorbeelden van kapsels ik wil namelijk iets anders met mijn haar weet alleen nog niet precies wat heb het nu halverwege mijn rug en er mag best wel een stuk vanaf, groetjes leony

• barberNL

Hoe kort mag het worden Leony?

• leony

Hoi het mag best kort hoor een korte boblijn lijkt me wel leuk, groetjes

• Berry

Hoi, ik wil kort geknipt/geschoren worden voor de vakantie, wat zijn de mogelijkheden en prijzen?

Gr Berry

• barberNL

Hallo Berry,

Als je me een e-mailadres geeft, of als ik een privébericht kan sturen, kan ik wat uitgebreider op je vragen ingaan.

Grt

barberNL

• Rene

Ik heb een dame die kaal geschoren wil worden door mij. Zij komt uit Zwolle en ik uit Rotterdam. Op Flickr staan veel foto's van mij als Capeschort en Zermat. Is jou stoel te huur voorns ons. Er komt geen sex bij.

• barberNL

Nee, daar kan ik helaas niet aan beginnen.