Damens elk gewenst kapsel bij u aan huis geknipt

• René

Hoi

Ik ben een hobbykapper en knip elk gewenst model bij jou aan huis. Ook doe ik makeovers in etappes bijvoorbeeld naar een korter kapsel.

Mocht je opzoek zijn naar een kapsel, dan heb ik misschien ideeën voor je.Ik heb alle spullen die men nodig heeft voor het knippen van een kapsel. Ik knip zowel het haar droog als nat afhankelijk wat de klant wilt. Mocht je interesse hebben ben ik ook via yahoo messenger (herenkapper_nl@yahoo.com) en MSN messenger (Tondeusekapper@live.nl) bereikbaar en kan ik daar wat ideeën uitwisselen.

Groetjes,

René

• René

Re: Elk gewenst kapsel aan huis geknipt

Gepost door: René

Datum: 23/01/2010 02:49

Voor de damens doe ik ook geschoren kapsels voor damens, Kom maar eens op yahoo of MSN dan kan ik je voorbeelden laten zien over de diverse mogelijkheden van geschoren of opgeschoren kapsels. Ook van lang naar kort in etappes geknip

• mevr g

ik had een bericht ingetikt maat weet niet of ie is aangekomen. Graag zou ik van zeer lang naar een korte opgeschoren bob willen.

Als hetkan in een blauwe kapmantel en het opscheren met een wahl tondeuze.

wel heftig want haar is superlang en dik. In de nek dus echt tot op de hoofthuid opscheren.

• René

Beste mevrouw G,

Dat is mogelijk. Ik heb een marineblauwe kapmantel.

Aangezien het haar heel lang en dik is zal ik het droog knippen, want dan loopt de tondeuse niet vast. Ook zal het haar in etappes korter geknipt worden.

Hoe hoog wilt u de nek opgeschoren hebben. Tot aan de kruin?

Hoe wilt u de zijkanten hebben? Zijkanten op kinlengte, oorlengte of nog korter?

Wilt u het met of onder pony geknipt hebben?

Ik heb misschien wel voorbeelden voor u.

Ik zit op yahoomessenger onder iD herenkapper_nl en MSN onder ID Tondeusekapper.

U kunt daar zien wanneer ik online ben. Dan kunt u mij daar altijd aanspreken

Met vriendelijke groet,

René

• mevr g

Inderdaad tot de kruin opgeschoren en bij de oren vrij. Boven toch wat lengte. ik kijk altijd naar een site van asian cuts daat zie je pachtige modellen.

Maar achter hoog opscheren.

• René

Dus je wilt dat er zoveel mogelijk af gaat van van je lange haren.

Hoe ben je zo op het idee gekomen en wat vindt je partner van het idee dat je kort gaat?

Welke haarkleur hebt jij?

Wilt je een hele korte pony geknipt / geschoren hebben of geen pony?

Je kijkt regelmatig op asiancuts, welke van de asiancuts zou je graag geknipt willen hebben?

Kan je mij misschien een foto mailen, dan kan ik kijken welke kapsels jou zoal staan.

Kijk ook eens op één van mijn site's, misschien zie je daar nog iets leuks wat je aanspreekt.

Kunnen we een keer online op internet via MSn of yahoo chatten, kan ik wat met je uitwisselen.

Wanneer zou je het geknipt willen hebben?

Mijn email is; Tondeusekapper@live.nl

Groetjes en tot horens,

René

• René

Beste mevrouw g,

U schreef dat un in de nek tot op de hoofdhuid het haar opgeschoren ilt hebben. In de nek tot de kruin opgeschoren en bij de oren vrij. Boven toch wat lengte. Het haar kan opgeschoren worden met de tondeuse over de kam of alleen de tondeuse in de nek. Dit kan ook eventueel opzij gedaan worden. Het is aan u de keus. Ik heb 3 wahl tondeuse, dus kan ze afwisselen als ze tewarm worden. Wilt u rond de oren ook opgeschoren hebben. Dit kan namelijk ook, want dan valt de langere haren bovenop over het opgeschoren gedeelte heen. Zoals de dame met het rode haar die in de spiegel kijkt. Bent u misschien ook nog geinteresseerd in andere korte kapsels? Deze zijn vaak afhanjelijk van de leeftijd. Meestal zijn deze ingedeeld in 18 - 25 jaar, 25 - 35 jaar en 35 jaar en ouder. Dus een beetje afhankelijk van uw leeftijd is er ook een kort kapsel voor u. Hieronder vindt u wat voorbeelden van wat er zoal mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

René

Voorbeelden van korte kapsels;

• mevr g

waar wordt er geknipt ? vergeten te vragen

• René

Ik knip bij de klanten aan huis. Staat ook in het eerste bericht.

“Ik ben een hobbykapper en knip elk gewenst model bij jou aan huis.”

• mevr g

Dan laat ik het bij een kapper uit harderwijk doen. Dit is een turkse kapper aan het vuldersbrink dacht ik