Damens elk gewenst kapsel bij u aan huis geknipt

• René

Ik knip ook regio Hardewijk, vanaf 13.30 uur kan ik woensdag en vrijdag knippen. Volgende week weet ik zaterdag het schema.

• mevr g

Ik wil het toch wel in een salon laten doen. Kapsalon maakt mij niet veel uit. Liefst een herenkapper. Of weet jij een goede

• René

Ik knip zelf als bij de herenkapper, tondeuse over kam techniek, schaar over kam etc. Ik zou niet zo direct weten naar welke herenkapper je zou moeten gaan. Weet je al precies welk kapsel het zou moeten worden?

• mevr g

Kapsel komen we wel uit. Alleen locatie moet bij een kapper zijn anders gaat het over .

• René

Is prima, dan kan ik de foto's weer op privé zetten.

Ik gebruik ze voor mijn klantjes als extra service.

In mijn bericht stond dacht ik duidelijk dat ik als hobbykapper bij de mensen aan huis knip.

Jammer want ik had iets moois van je kapsel kunnen maken.

• René

Ik had misschien een herenstoel kunnen regelen bij een kennis van mij in Amstelveen.

Het is een ouderwetse herenstoel

• plv

Beste Mevr G

Heeft u al eens op de site van kunstenknipwerk.com gekeken

Groet,

PLV

• mevr g

Deze zaak ken ik. Heb even stiekum door het raan gekeken. Maar zijn ze wel open ?

• René

O ik kreeg een melding dat er nieuwe berichten waren. Ik dacht dat er andere geinteresseerden waren. Maar ik zie dat het niet mij betreft. :)-D

• plv

Hallo mevr G

Voor zover ik weet zijn ze gewoon open. Er staat ook niks op de site van dat ze gesloten zijn of dat ze met vakantie zijn.

Gr

plv