Damens elk gewenst kapsel bij u aan huis geknipt

• René

Weer mis voor mij (:P)

Misschien moeten jullie even per email gegevens uitwisselen

• mevr g

Lijkt mij de enige kapper. Leuk die Valerie makeover. Maar weinig interersante bobs Alleen die van Ingrid. Maar wil er deze week vanaf dus zal morgen actie ondernemen

• René

Er is genoeg keuze voor een bobline kapsel met opgeschoren nek. Er is zoveel mogelijk. Je kan zelf een bob samenstellen naar jou wensen.

• plv

Hallo Mevr G,

Het is inderdaad een leuke kapsalon en ik denk dat dit de zaak is die precies weten wat je wilt en zij kunnen er ook nog foto’s van maken ook. Ik ben wel benieuw of het je gelukt is laat het even weten als je wilt natuurlijk Email p.vincenten@chello.nl

Gr,

PLV

• René

Een opgeschoren bob is niet lastig te knippen. Je begint bij een normale kinlange bob, vandaaruit ga je de nek langzaam opscheren en houdt daarbij rekening dat het bovenhaar is opgebonden of je moet voorzichtig onder het haar scheren en later de contour knippen, Daarna kan je ook de zijkanten op lengte knippen en scheren

• mevr g

Boven wil ik wel wat langer laten en de oren ook vrij. Toch wel een mooi kapsel. Ik heb het nu opgestoken !!! kleur is donkerbruin en nooit wat mee gedaan.

• René

Ja ik kan niet zien wat bij het gezicht staat. Mijn vriendin verandert regelmatig van kapsel.

Binnenkort ga ik een dame knippen die van heel lang naar extreem kort wilt maar dan in etappes geknipt met een DVD als aandenken

welke van de twee vindt jij het mooiste?

• mevr g

Dat is mooi !! Kun je een foto op de site zetten ?

• René

Welke foto bedoelt je?

Heb je geen chatprogramma?

• René

Welke foto's bedoelt je? De foto's van mijn vriendin? Of bedoelt je andere foto's en op welke site?

Ik begrijp even niet wat je bedoelt. Je gaat deze week toch naar de kapper?

Ik kon niets voor je doen vertelde je.

Voor mijn klantjes zet ik foto's op de site en laat ik deze zien. Zodat we samen kunnen kijken wat er zoal staat bij de dame, daarna maken we dan een afspraak om te knippen. Zo werk ik met mijn klantjes. samen de foto's online bekijken is een extra service.