Damens elk gewenst kapsel bij u aan huis geknipt

• René

Damens, kom gerust buurten op MSN of Yahoo. Daar kunt u eventueel kijken welke kapsels u zoal staat.Ik heb voor ieder wat wills voorbeelden.

• René

Mevr. g ik zie dat dat de foto's het niet meer nodigs zijn. U bent al bij de kapper geweest of gaat deze week. Dus zijn mijn foto's niet meer van belang.

• petra

mevr g kunnen we niet samen in Harderwijk gaan

• René

Hoi Petra,

Wat voor kapsel zoekt jij?

Misschien samen aan huis geknipt worden?

Kunnen jullie zien hoe de ander geknipt word.

• mevr g

Morgen middag ? in harderwijk. of ermelo bij een inloopkapper dus zonder afspraak. Of weet je nog een goeie herenkapper die dit wel wil doen

• René

O ik dacht dat u al was geweest. I vroeg om een foto op de site. Maar welke bedoelde u?

• René

Ik heb vele leuke kapsels voor de klanten; van lang naar kort, van één lengte naar asymetrisch opgeschoren.

• mevr g

Ik heb vanmiddag het laten knippen bij een thuiskapper. Koud met dit weer een korte nek. Kapper nog niet eerder van zo lang naar kort en ook opgeschoren.

Dus dicussie gesloten misschien…..

• René

Deze blijft open voor mensen die wel interesse hebben in een kapsel aan huis geknipt. U wilde het alleen in een kapsalon geknipt hebben. Dus viel ik zoal af, want u was niet geinteresseerd in een kapsel aan huis geknipt.

• mevr g

Zoals op foto 15 van de picasoweb dat is mij kapsel geworden. verder mooie foto,s. Waneer moet ik het weer bij laten werken of knippen ? Wil het eigenlijk nog wel wat korter