korte bob of A symetrisch

• Josette

Zo te lezen veel ervaring met korte bob of iets anders dan anderen. Ik heb het een beetje gevolgd. Het probleem is dat een hobbykapper geen echte kapper is of mischien juist wel.

Want mijn eigen kapper doet zo moeilijk. Niet doen hoor zo kort roept hij….

Dus ik ben me aan het orienteren.

Nu opgestoken !! Leeftijd 38 Maar wil gewoon kort

• frenky

Hallo Josette,

Als je gebruik maakt van msn voeg mij dan eens toe: headshaver10@live.nl of als je wilt kan je ook altijd e-mailen .

Sinds 5 jaar mag ik mij zelf al weer een hobby kapper noemen. Ik knip graag korte of gewaagde modellen bij mensen.

Naar aanleiding van jouw bericht zou ik hier graag eens over willen praten/e-mailen.

leeftijd 33.

vriendelijke groet,

Frenky

• René

Hoi Josette,

Er zijn zoveel mogelijkheden in korte bobs en asymetrische bobs.

Het is een beetje afhankelijk wat jou zoals zou staan.

Ook is het een beetje afhankelijk hoe jou haar is.

Is jou haar dik, normaal of dun?

Hebt jij steil, golvend of krullend haar?

Wilt jij een bob met lange, korte of geen pony?

Je kan me eventueel bereiken op MSN id Tondeusekapper mail Tondeusekapper@live.nl op yahoo id herenkapper_nl met mail herenkapper_nl@yahoo.com.

Lees ook eventueel mijn bericht.

Groetjes en succes,

René

• Josette

Eigenlijk een wat ouder model met boven lang en achter opgeschoren. Wel het haar een eind over de oren en een korte pony of een lange lok

• haar-typ

Hoi Josette

Men noemt zch een hobby kapper,daar kun je liever voor oppassen (lust kappers).

Vertel je een story ben kapper geweest maar moest het afhaken wegens allergien maar doe dit al 25 jaar en met veel plezier en veel inspiratie.

Mag graag een bob gaan knippen of A symetrisch, maar het moet wel bij je passen.

Kijk op mijn website: www.fashionenstyles.nl voor meer en contact .

Groetjes Haar-typ

• Josette

Prachtige site met veel modellen. Als je kijkt bij opgeknipte bob en dan links onder Die vin ik bij mij staan

• René

Hoi Josette,

Misschien staat er iets in ëën van de links

Voorbeelden van bobkapsels

Nog wat voorbeelden.

Komt anders een keer buurten op MSN of Yahoo.

Josette Schreef:

——————————————————-

> Eigenlijk een wat ouder model met boven lang en

> achter opgeschoren. Wel het haar een eind over de

> oren en een korte pony of een lange lok

• René

Kan je de link geven die jij bedoelt?

Je wilt de nek hoog opgeschoren hebben?

• René

A

• Corien

Ik heb mijn haar ook in een aline bob, waarbij de zijkanten en nek hoog zijn opgeschoren. Over het opgeschoren haar valt het langere haar. Deze is van voren op kinlengte geknipt en loopt naar achter hoog in de nek