korte bob of A symetrisch

• Josette

Hoi Corien, waar heb je dit laten knippen ? Kun je mij die kapper aanbevelen

• Corien

Hoi Josette,

Ik hen mijn haar bij mij aan huis laten knippen.

Hij heeft mij in etappes naar de opgeschoren bob geknipt.

Wat voor soor bob kapsel neemt jij dan?

Groetjes,

Corien

• Corien

Hoi Josette,

Ik heb mijn haar bij mij aan huis laten knippen.

Hij heeft mij in etappes naar de opgeschoren bob geknipt.

Nu beweegt het haar speels aan alle kanten en het is nu snel droog en in model.

Wat voor soort bob kapsel neemt jij dan?

Ik weet niet of jij aan huis geknipt wilt worden.

Ik vond het wel makkelijk en wij hebben via internet van gedachten gewisseld en gekeken wat het het beste was voor mijn dikke haar.

Je kan mij eventueel mailen onder corien-haar@live.nl

• Corien-haar

Hoi Josette,

Hier is Corien weer.

Ik heb me nu aangemeldt bij het prikbord, daarom is mijn inlognaam iets gewijzigd.

Deze link kreeg ik van mijn privé kapper.

Misschien kan jij hier wat mee er staat van alles tussen aan boblijn. Ook asymetrische bobs.

Misschien tot horens.

Corien

• Josette

Vijfde pagina de middelste rij en tweede van links. Of de eerste pagina linksonder. Ik zou hier een keus in kunnen maken.

Welke plaats zit deze kapper ?

• Corien-haar

Mijn privé kapper knipt in west midden en noord oost Nederland. Hij heeft op diverse plaatsen klantjes zitten. Hij is pas verhuisd naar Overijssel, maar zit vaak op woensdagen overal in het land.

• Josette

Ik woon in het midden van het land dus zou goed uitkomen. Denk er over na. Eraf is eraf. Altijd lang gehad zelfs zeer lang maar ben het zat

• Corien-haar

Ik had eerst lang haar

[Toen heeft hij eerst dit kapsel geknipt

later heeft hij dit geknipt

En omdat mijn haar erg dik is heb ik het nu rondom op laten scheren en bovenop langer.

Het is nu lekker makkelijk snel droog, minder shampoo met wassen en lekker luchtig in de nek nu. Niet zo plakkerig en minder zweten :)

• Josette

Leuk staat het zo bij jouw. Zelf wil graag nog wat korter achter en boven wat langer. Ik had vroeger bij de oren kort en verder lang . Dit was een beetje in 20 jaar terug. Zie nog zo de lange slierten over de mantel glijden.

• Corien-haar

Wat vindt je van deze kapsels?

[