Waar haal je die mooie foto,s vandaan ? De vierde van onderen die blonde vind ik gaaf
Deze links krijg ik van mijn prive kapper. Via MSN of yahoo met chatten en via email. Hij kijkt dan wat mij aasnpreekt en daar gaat hij dan mee verder om te kijken of er nog meer voorbeelden te vinden zijn die mij zouden passen. Hij weet dat ik dik haar hebt, dus met dat gegeven en mijn beschrijving van mijn ideale kapsel gaat hij dan aan de slag. Hij stuurt mij dan de links of de foto's toe. Ik kan dan uitzoeken. Hij knipt vn lang naar kort in etappes korter. Het is ontspannend gevoel om met de tondeuse geknipt te worden.
Je moet het maar eens aan je kapper vragen, miisschien staat kort je goed. Mijn kapper vergelijkt altijd mijn fto met de foto van de modellen en kijkt dan of er overeenkomsten zijn. Je moet het maar eens navragen, misschien aan je partner. Kijken wat hij/zij vindt van een kort kapsel. Misschien gewoon een keer laten doen en zien hoe je verandert
Ik laat mijn haar tegenwoordig altijd thuis knippen. Hij neemt namelijk alle tijd voor het knippen. Het maakt hem niet uit hoe lang het duurt. Er zitten namelijk geen andere klanten te wachten die snel geknipt moeten worden. Ook knipt hij het haar in etappes korter, dus diverse kapsels in één knipbeurt.. Als er interesse is maakt hij foto’s van voor en na de kniipbeurt. Een mooi aandenken voor later. Deze stuurt hij dan per email op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?