korte bob of A symetrisch

• zupgd

Is het wel een betrouwbare iemand ? Hij komt toch bij je in huis. Kan de afspraak nog annuleren

• Corien-haar

Ja hoor een afspraak kan altijd geanulleerd worden. Hij knipt mij al een aantal jaren.

• Corien-haar

Hij komt bij mij al een paar jaar thuis mijn haar knippen. Als een afspraak niet door kan gaan, dan kan je deze altijd annuleren.

• Corien-haar

Ik zal ook weer een afspraak maken met mijn kapper. Ik wil een pixie kapsel, waarbij zijkanten en nek kort geknipt worden

• josette

De afspraak gaat gewoon door. Doe het later wel bij hem. Half 4 …

• René

Goede middag allemaal,

Ik zie dat er dames zijn die geintereseerd zijn in een nieuw kapsel, zoals een korte opgeschoren bob.

Ik knip regelmatig korte kapsels waaronder diverse boblijn kapsels en pixie kapsels.

Hebt jij interesse om het kapsel aan huis geknipt te krijgen, dan kan je mij eventueel bereiken onder Tondeusekapper@live.nl.

Groetjes,

René

• Josette

Even een bericht vanaf de salon. Liep een beetje uit. Nu kort geknipt en tondeuzewerk begint.

Allemaal haar !!

• René

Hoi Josette,

Ik zie dat je voorlopig geen kapper nodig hebt. Ik had voor jou mooie ideeën voor je nieuwe kapsel. Mooie opgeschoren bob kapsels welke anders is dan de meesten. Je had het in etappes korter geknipt kunnen krijgen dus van lang via verschillende kapsels naar kort. Dat allemaal in één knipbeurt. Ik had er alle tijd voor uitgetrokken om van jou haar iets moois te maken. Tevens had ik als je dat leuk zou vinden van de diverse kapsels foto’s gemaakt. Dan had je aan het eind een mooie makeover als aandenken.

Als je vragen hebt kan je mij mailen; Tondeusekapper@live.nl

Groetjes,

René