Bobkapsels, asymetrische kapsels en geschoren kapsels dus voor elk wat wils

• René

Dag allemaal,

Dames bent u opzoek naar een nieuw kapsel voor het voorjaar of de zomer, maar u weet niet welk kapsel u moet nemen, dan kan ik u misschien helpen bij uw keuze. Ook is het mogelijk dat het gewenste kapsel bij u aan huis geknipt te krijgen. Ik knip namelijk elk gewenst kapsel bij u aan huis. Indien u interesse heeft kunt kan ik ook wat foto's maken van voor en na het knippen. Zo heeft u een aandenken van de makeover.

Ik ben voor chatten bereikbaar op MSN onder id Tondeusekapper met email Tondeusekapper@live.nl

Op Yahoo met id Tondeusekapper en met email Tondeusekapper@yahoo.com

Groetjes en misschien tot horens,

René

• josette

Zou graag meer foto,s willen zien van jouw kapsels. Ik heb wel belangsteling. Graag boven lang en in de nek en oren opgeschoren. Dus geen mannenkapsel wel vrouwelijk.

Dit past meer bij mij .

• René

Zelf heb ik alleen een paar foto's van mjn vriendin. In april komen er wat foto's bij van twee dames die elkaars kapsel gaan kiezen een soort suprise hiarcut.

Hebt jij dik haar of dun haar? Is het steil, golvend of krullend?

Hoe lang hebt jij het nu?

Hoe hoog wilt je het in de nek en opzij opgeschoren hebben?

Zit hieronder iets in de richting van wat jij zoekt?.

• josette

http://www.fashionenstyles.nl/pagina4.html bij opgeknipte bob line links onderaan

• René

Is dat je huidige kapsel of is dat wat je wilt hebben?

josette Schreef:

——————————————————-

> http://www.fashionenstyles.nl/pagina4.html bij

> opgeknipte bob line links onderaan

• haar-typ

Hoi josette

Ik las dat je mijn website bezocht had, er zijn nog veel meer varianten van deze modellen.

Toevallig heet ik ook René, mail mijn even naar info@fashionenstyles.nl ,ik kan je helpen.

Groetjes haar-typ

• René

Er zijn meedere mensen die Josette zouden kunnen helpen. Vorige keer is ze gewoon naar de kapper bij haar op de hoek geweest.

• Corien-haar

Hoi René,

Ik wil wel zoiets als op die video geknipt hebben. Jij had die video op het andere prikbord geplaatst.

Mail mij maar even.

Groetjes

• René

Hoi Corien-haar,

Stuur maar even een mail naar mij toe.

• Corien-haar

Hoi,

Ik zal je een email sturen met wat ik graag zou willen laten doen met miijn haar.

Groet,

Corien-haar