Hoi Jacqueline

• René

Hoi,

Ben je nog opzoek naar een ander kapsel?

• jacqueline

Hoi rene ik ben nog steeds op zoek naar een ander kapsel want het lekkere weer komt er straks weer aan en dan is een het wel lekker als het lekker fris in de nek is, wat voor kleuren kapmantels heb je eigenlijk? groetjes

• René

Hoi jacqueline dus je wilt de nek en eventueel de oren vrij hebben?

Wat ook mogelijk is om het onderhaar tot bovenaan op te schren en dan het langere haar als een soort korte bobline eroverheen laten vallen bijvoorbeeld op oor lengte.

Kan jij je kapsel die je wilt hebben beschrijven zoals nek zijkanten bovenop en eventueel de pony, dn kan ik kijken of ik daar wat voorbeelden van kan vinden.

Misschien heeft je vriendin ook nog ideeën voor je kapsel. Komt ze kijken als je geknipt wordt?

Ik heb diverse kleuren kapmantels, waaronder wijnrood, donker blauw, antrasiet, mint groen, creme kleurig, parel wit.

• jacqueline

Hoi, ik zou het aan de voorkant op kin hoogte willen en dat het dan schuin naar boven loopt met een rechte pony en die parelwitte kapmantel lijkt me wel wat, groetjes

• josette

ik weet wel een kapper die het kan en wil. In Nunspeet

• René

Hoi Josette,

Waarom zet je zelf geen advertentie op het prikbord over de kapper in Nunspeet.

Tevens had jij geen nieuw kapsel nodig want je had al een kort kapsel laten knippen door de kapper bij jou om de hoek

Dat staat namelijk al in je eerdere bericht van 19 februari.

Gepost door: Josette ()

Datum: 19 februari 2010 16:10

Even een bericht vanaf de salon. Liep een beetje uit. Nu kort geknipt en tondeuzewerk begint.

Allemaal haar !!

• René

Dan krijgt je ongeveer een model zoals hieronder staat.

Afhankelijk hoe hoog jij het in de nek wilt op laten scheren.

De zijkanten eerst opscheren en dan het langere haar van kinlengte voor naar hoog in de nek knippen.

Op deze manier zal het haar meer bewegen in de wind met een korte rechte pony?

• jacqueline

Hoi, die kapsels op de 4e en 6e foto lijkt me wel wat voor mij en hoe kort had jij de pony in gedachten zal wel een verandering zijn want heb nu namelijk geen pony, groetjes

• René

Hier diverse voorbeelden van een pony.

• josette

Mooie kapsels. Allemaal van je zelf ? Vind dat kapsel mooi wat ween beetje bot is en recht en van achter opgeschoren Prachtig