Hoi Jacqueline,
Ik weet wat je bedoelt, misschien kan ik een foto vinden die op jou kapsel lijkt.
[
Hoi Jacqueline,
Ik denk aan een oplopende boblijn van kin via oren naar boven de oren in de nek. De nek opscheren tot net boven de oren en een korte pony.
De eerste vind ik ook wel mooi nek wel zo hoog maar een standje groter met opscheren niet zo extreem kort.
Wat vindt je van een pixiekapsel met nek en oren vrij?
Hoi Jacqueline,
Ik zie dat je op MSN nooit online bent. Op mijn mail krijg ik tot nu toe nog geen reactie, tevens krijg ik een andere user op MSN. eerst stond er Jac. en nu staat er Kees. Ik ken geen Kees dus heb ik de privemap met de kapsels voorlopig maar gesloten, want de map had ik speciaal voor jou aangemaakt. Van van jou krijg ik geen meldingen op MSN en geen enkele email heb ik nog ontvangen. Ik had nog ideeén voor je nieuwe kapsel, maar ik vraag me of of het nog nodig is want je schreef
Gepost door: jacqueline ()
Datum: 18 maart 2010 19:52
Hoi rene had je nog wat ideeen voor me want ik wil binnenkort toch wat aan mijn haar laten doen, groetjes jac
Ik had een map speciaal voor jou aangemaakt, maar ik krijg geen reacties op mijn map.
Hebt jij je nieuwe kapsel al laten knippen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?