Hoi Jacqueline

• René

Hoi Jacqueline,

Ik weet wat je bedoelt, misschien kan ik een foto vinden die op jou kapsel lijkt.

[

• René

Moet de lijn van voor naar achter schuiner omhoog lopen dan deze kapsels?

Welke lijn vindt jij mooi de 1e of de laatste?

Of misschien een ander kort kapsel?

• jacqueline

Hoi rene die eerste boblijn vind ik wel leuk maar dan wel met een pony of heb je nog meer ideeen ? groetjes

• jacqueline

Hoi rene had je nog wat ideeen voor me want ik wil binnenkort toch wat aan mijn haar laten doen, groetjes jac

• René

Hoi Jacqueline,

Ik denk aan een oplopende boblijn van kin via oren naar boven de oren in de nek. De nek opscheren tot net boven de oren en een korte pony.

De eerste vind ik ook wel mooi nek wel zo hoog maar een standje groter met opscheren niet zo extreem kort.

Wat vindt je van een pixiekapsel met nek en oren vrij?

• René

Ik zie dat je waarschijnlijk mij hebt gekoppeld op MSN

Eentueel kunnen we daar verder ideeén uitwisselen.

• René

Hoi Jacqueline,

Ik zie dat je op MSN nooit online bent. Op mijn mail krijg ik tot nu toe nog geen reactie, tevens krijg ik een andere user op MSN. eerst stond er Jac. en nu staat er Kees. Ik ken geen Kees dus heb ik de privemap met de kapsels voorlopig maar gesloten, want de map had ik speciaal voor jou aangemaakt. Van van jou krijg ik geen meldingen op MSN en geen enkele email heb ik nog ontvangen. Ik had nog ideeén voor je nieuwe kapsel, maar ik vraag me of of het nog nodig is want je schreef

Gepost door: jacqueline ()

Datum: 18 maart 2010 19:52

Hoi rene had je nog wat ideeen voor me want ik wil binnenkort toch wat aan mijn haar laten doen, groetjes jac

Ik had een map speciaal voor jou aangemaakt, maar ik krijg geen reacties op mijn map.

Hebt jij je nieuwe kapsel al laten knippen?

• Corien-haar

A

• Corien-haar

Hier zie ik geen meldingen meer.

• René

Jacqueline is van de aardbodem verdwenen. Geen enkele reactie meer. Op MSn blijkt Jacqueline Kees te heten, dus schuilt achter deze naam een man. Zij geeft op MSN geen enkele reactie. Bij de foto's van kapsels in één van mijn mappen op internet heeft Kees een reactie geschreven.