Mijn naam is Diana, ik heb het gepresteerd om in een week mijn mooie haar zelf te verzieken, ik had in en een paar dagen vier totaal verschillende kleuren
en andere kapsels, als laatste ging ik naar de Kinki kapper, ik dacht ik heb niks te verliezen. Het ergste was mijn vriend die zelf kapper is met eigen salon onder ogen te komen, want voordat ik zelf aan de slag ging had hij mijn haar echt prachtig geknipt. Hoe gek kan ik zijn, het gebeurde allemaal toen ik een naar verhaal te horen kreeg, ik ben het gaan afreageren op mijn lokken. Vriend hield wijselijk zijn mond, dook de kranten in, na een week zij hij dat het aan de achterkant scheef was geknipt. Ik wist dat hij gelijk had, want hij knipt zelf goed. Ik zij haal alles eraf, ga je gang maar, want mijn haar was ook nog knal oranje, met die voetbalgekte viel het niet eens op. Onderwijl dat hij begon te knippen hebben we allebei gelachen, we konden niet meer ophouden. Het spijt gevoel was terstond verdwenen, ik heb nu extreem super! kort haar het straalt als een licht oranje zonnetje. Het staat me onvoorstelbaar goed