korte boblijn

• René

Nee deze had ik nog gevonden op het internet

• gerda

heb je ook foto's van kapsels die je zelf hebt geknipt

• René

• gerda

maar zo een model wat ik wil heb je nog niet geknipt of heb je daar geen foto van gemaakt, gr

• René

Ik heb al regelmatig opgeschoren bob geknipt., maar daar heb ik geen foto van gemaakt. De klanten moeten spontaan vragen voor foto's. Ik ga niets opdringen.

• gerda

hoe zou je mijn haar onderhanden nemen als je bij thuis zou knippen

• René

Je hebt nu dik lang haar. Ik zal het eerst recht op schouder lengte gaan knippen met een lange pony. Dan kan ik zien hoe het haar valt. Dan wordt het haar rondom op kinlengte geknipt. Daarna wordt het haar bovenop met clips vast gezet. Dan begin ik met de nek op te knippen tot de gewenste lengte eventueel ook iets opzij als er behoefte voor is.

Dan wordt het haar los gemaakt en wordt de rest van het haar van voor naar achter in een schuine oplopende lijn geknipt en wordt de nek lijn aangepast aan het met opgeknipte haar de contouren worden dan nog wat uitgedund. Als laatste wordt de pony op de gewenste lengte geknipt en nog eventueel uitgedund.

• René

In de nek kan je het langere haar over het opgeknipte/geschoren haar laten vallen. Dan beweegt het haar meer los van het hoofd.

Dit is ook een optie met een pony aan de voorkant

• gerda

oke en dan heb je ook verschillende kapmantels bij of gewoon eentje

• René

Ik heb diverse kleuren en gebruik de nekkraag en eventueel een knipkraag