korte boblijn

• René

Wel een mooi contrast het kort opgeschoren en dan het langere haar eroverheen vallend.

• gerda

ja ik vindt het een mooie strakke bob, gr

• René

Dan hebt je in ieder geval je keuze van het kapsel gemaakt. Wat vindt je vriendin van je nieuwe idee?

• gerda

hoi die vindt het gewaagd dat ik het doe maar ook zonde dat ik mijn lange haar laat opscheren

• René

Hoi,

Het is jou haar, dus denk ik dat je zelf moet bepalen wat je wilt doen met je haar en hoe het eventueel geknipt moet worden

• Corien-haar

Hoi e.d,

Wanneer hebt jij je haar bij de Turkse kapper laten knippen?

• gerda

hoi corien heeft die kapper in harderwijk ook een website, gr

• Corien-haar

Nee niet dat ik weet. e.d. had het over een kapperszaak in Hardewijk. Voor mij toch te ver. Ik ga geen uren reizen om mijn haar te laten knippen. Ik houd me voorlopig maar bij mijn kapper aan huis.

e.d. had het er nu weer over dat ze haar haar aan uis wilt laten knippen. Maar volgens haar eerder bericht had ze haar haar net laten knippen in een korte bob

In een nieuwer bericht staat dat ze het laat knippen door een kapper aan huis. Dus ik kan haar niet meer volgen.

• gerda

hoi dat doe ik zeker en het gaat er beslist af maar ik zal aan haar vragen of ze erbij wil zijn misschien wil ze het daarna zelf ook wel

• René

Je bedoelt dat zij dan ook misschien een ander kapsel wilt nemen, nadat jij je haar hebt laten knippen.