korte boblijn

• René

Anders moet je maar eerst vragen wat haar ideeën zoal zijn.

Als je het opzij van kin naar oorlel knipt en vanachter wilt je het tot de oorlel alles weg hebben dan krijg je een hoekig kapsel, want de nek moet dan recht op oorlel hoogte geknipt worden. Je kan dan beter het onderhaar verder op laten knippen/ scheren en dan in de neklijn van het langere haar in een boog knippen. Volgens mij staat dat mooier. Maar dat moeten jullie maar goed over denken. Als het haar onderin met het mes weggeschoren wordt moet dit heel regelmatig worden bijgehouden. Let wel op als zij een lichte dunne huid heeft zal ze de nek goed tegen de zon moeten beschermen, want deze zal met de zomer snel verbranden. Als je iets wat haar in de nek laat door het op te scheren, maar niet weg te scheren zal deze iets bedekt zijn en minder snel verbranden.

Misschien kan zij zelf hier een reactie geven over wat zij wilt.

• René

• gerda

Hoi ik heb mijn vriendin gesproken en ze wil het toch niet helemaal glad in de nek

• René

Dus wat ik in gedachte had nek opscheren

• gerda

ja zoiets en dan de pony recht geknipt

• René

Is er in één van de berichten een kapsel die haar extra aanspreekt?

• René

Zit hieronder iets wat haar extra aanspreekt?

Kijk anders eens op deze site zelfde dame met diverse target="_blank">Bob kapsels

Misschien zit daar wat tussen.

ttp://www.youtube.com/watch?v=_2wYDSZJheQ&feature=related

ttp://www.youtube.com/watch?v=2r65vSXvLBg

ttp://www.youtube.com/watch?v=Nf9i5wCb1cs

ttp://www.youtube.com/watch?v=3h648RPb_FM&feature=related

• René

oplopende bob met pony en opgeschoren nek,

ttp://www.hvidstube.net/play.php?vid=261

• René

Hoi Gedra,

Ik denk dat jullie nu genoeg voorbeelden hebben gezien en weten wat jullie willen. Laat me maar weten als je nog vragen hebt.

Ik krijg automatisch bericht als er hier een bericht via mijn email alshier een nieuw bericht binnenkomt.

• gerda

hoi bedankt voor je voorbeelden we gaan er allebei een uitzoeken en laten ons samen kortwieken, groetjes