high & tight

• kort haar lover

hallo,

Ik krijg in augustus een high & tight kapsel, ben een jonge vrouw. Wie hebt hier ervaring mee, en weet eventueel nog meer ECHTE kappers die het doen, bij dames, in een salon

• Els

Mag ik voorzichtig vragen hou dit kapsell eruit ziet. Ik denk van kort. Welke salon eventueel ? Wil graag ook een afspraak voor een korte coup. Heb het lang en zeer dik.

Vaak zelfs in een paardestaart !! Is toch helemaal uit denk ik .

• René

High $ Tight

Zijkanten en nek zijn heel kort opgeschoren en bovenop vlak geknipt (soort flattop)

• els

ok dus een jongens uiterlijk begrijp ik. Zou graag kort willen maar wel vrouwelijk . iemand moet me goed advies geven en dan moet het maar gebeuren.

Leuk forum en voor de eerste keer gezien !!

• els

Ik heb dik en steil haar. Graag wil ik een pony met een wat korte bob . Dus wat bot en recht onderaan. Dus niet van die oplopende kapsels tegenwoordig. Ik ga zoeken naar een mooi model maar mischien kun je me helpen Rene ?

• René

Bij dik haar zou ik de bob op oorlengte maken en de nek niet al te vol laten desnoods opgeknipt/geschoren.

Ik weet niet voor welke leeftijdscatagorie je zoekt.

Je bedoelt een bob zoiets als deze dames?

• els

ik vind de tweede prachtig en de 1 na laatste . Uit eigen kapsalon Misschien ? En welke woonplaats als ik vragen mag

• René

Nee zij voorbeelden die ik heb voor mijn klantjes. Ik knip bij de mensen aan huis.

Zit regelmatig in het land heb op diverse locaties wat klantjes zitten.

Deze heb ik wel geknipt

De klanten moeten zelf aangeven als zij foto van voor en na het knippen willen.

• els

Op dit moment een kapsel die je niet meer ziet . Lang en bij de oren vrijgeknipt. Dit heb ik al jaren maar wil gewoon iets anders .

Ik wil iemand gewoon de vrije hand geven . Mag ook opgeschoren