high & tight

• René

Dus je wilt een keer iets totaal anders nemen? Wat wilt je eventueel op laten scheren, de nek of ook de zijkanten?

Bij dik haar is opgeschoren mooi, maar bij dun haar niet, want danschijnt de huid teveel er doorheen.

Ik zal later op de avond eens voor je kijken.

Als je MSN of google of Yahoo hebt kan je met mij online gegevens uitwisselen

• René

Hoi Els,

Wilt je een opgeschoren bob of een ander opgeschoren kapsel

• els

Graag zou ik het opgeschoren willen maar boven wat langer en voller . Dus in de nek en de oren vrij liefst een lange schuine lok als pony.

Zal wel lastig worden om zoeiets te vinden en anders die ik en simpele bob tot onder mijn oorlel en een korte pony

Graag wat reacties als het kan

• els

Dit kapsel niet echt mooi. het moet wat vrouwelijker . Ik zal wel mode zijn dit kapsle maar ik vind het te mannenachtig als je snapt wat ik bedoel

• René

Els,

Ik weet wat voor kapsel jij bedoelt zijkanten en nek strak opgeknipt/geschoren en bovenop voller met een aflopende pony.

De getoonde foto heeft minder het effect tussen kort en langer. Volgens mij moet het verschil groter zijn.

• René

Een paar korte vrouwelijke kapsels

• els

De laatse foto komt in de buurt maar nog voller bovenop en korter in de nek !

• René

Dat kan de zijkanten en nek over de kam en bovenop wat langer, maar wel uitgedund en in losse plukken geknipt voor het volume.

• els

Inderdaad dat denk ik ook. Goed advies voor naar de kapper