bob

• els

Misschien toch niet direct kort maar eerst een lange bob dus tot de schouders. Het kan zijn daarna toch kort of opgeschoren . Het hoeft toch niet allemaal in 1 keer.

Kijk daarom zou ik graag wat langer er voor uitrekken om stedds korter te gaan.

• René

Dat kan toch, wat jij wilt? Moet toch geen probleem zijn?

• René

Ik neem daarom alle tijd die de klant nodig heeft voor de nieuwe coupe. Vooral als men eventueel in etappes korter wilt gaan. Ook om eventueel te wennen aan de tondeuse.

• els

Het opscheren lijkt me machtig maar dat doe je niet zo snel . Tondeuze op opzetkam ?

• René

Ik begin bv bij een bob langs de kam op schouderlengte te knippen, daarna als men korter wilt een stukje korter. Als de neklijn is bereikt begin ik losjes met de grootste opzetstuk het haar te knippen. Dan steeds een opzetstuk kleiner en voorzichtig wat strakker tegen het hoofd. Men kan zelf bepalen of het nog korter moet. Later kan het met de tondeuse over de kam. Als laatste de nek met de tondeuse schoonmaken en de contouren bijwerken. Daarom heb ik ook verschillende tondeuses. Als de ene te warm wordt voor de klant kan ik een andere nemen.

Men vindt het ontspannend, wanneer de tondeuse gebruikt wordt.

• Corien-haar

Hoi Els,

Ik laat mij knippen bij mij aan huis zoals deze dames.

Langzaam korter met de tondeuse.

• René

Bezoek anders ook eens mijn yahoo groep

• Els

De bovenste model wil ik laat knippen. Maar dan wel in die licht blauwe kapmantel Prachtige foto,s

Echt zelf gezien deze modellen Corien ?

• Corien-haar

Hoi Els,

Ik weet niet welke kapmantels jou kapper gebruikt.

Je moet het hem of haar dan vragen of hij of zij die licht blauwe kapmantel heeft.

Ik laat het gewoon biij mij aan huis door mijn eigen kapper knippen.

Ik heb hem de voorbeelden doorgestuurd.

Groet,

Corien

• els

Mag ik weten welke provincie jouw kapper werkt ? En is het een betrouwbare thuiskapper ?