We moeten wel nog een kapsel zoeken en waar kom je vandaan ? gr
Hoi Desirée,
je hebt natuurlijk gelijk. Maar ze prikkelen de verbeelding wel ;-) En je weet maar nooit, dat is zo'n beetje de redenering. En René heeft héél veel geduld, zo blijkt. Dat siert hem, maar het blijft niet zo netjes om mensen bewust om de tuin te leiden. Wat daar nu de thrill van is, ontgaat mij ook een beetje.
groetjes,
heavenlyhair
Hoi,
Ik zie alleen maar dat Gerda voor Lisa een ander kapsel zoekt en dat de dames tot op heden nog geen kapsel aan huis hebben laten knippen. Ik geef René weinig kans dat hij beide dames zal gaan knippen. Hij laat elke keer weer iets nieuws zien, maar geen enkel positieve reactie van de beide dames. Nu komt heavenlyhair er ook nog tussen en probeert de dames naar zich toe te trekken. Hij heeft tot op heden hier weinig gereageerd en weinig ideeén laten zien.
Wat voor kapsel vindt jij leuk Deiree?
Groet,
Corien
Ik heb wel wat leuke modellen naar voren zien komen.
Maar ik kan niet zeggen wat ik voor deze twee ……“personen” leuk zou vinden.
Bij deze personen gaat niks gebeuren. Denk ook dat heavenlyhair niks gaat doen, want ik geloof niks van deze fake personen.
Denk ook niet dat er een lisa en gerda is.
Denk alleen dat er een gerard ofzo is.
Hoi Desiree en Corien,
aan mij is er niks fake, hoor ;-) Ik heb alleen geen zin om wekenlang plannen te maken met mensen die eigenlijk hun haar helemaal niet willen laten knippen. Toch, Corien? Ik heb dat soort conversatie ook met jou gevoerd, maar als puntje bij paaltje komt…
Ik ben meer dan bereid om mijn ideeën prijs te geven, maar geef toe dat het bepaald onhandig is om dat op dit forum te doen. Ik verkies persoonlijk contact via mail of chat.
hh
Geachte Heavenlyhair,
Ik doelde ook niet op jou, denk dat je goed je best doet. Maar ik twijfel meer aan de personen gerda en lisa. Denk dat hier een ander persoon achter zit als wij allen denken. Als je zo graag geknipt wilde worden waarom is het dan nog niet gebeurd, en wat doe je op een scheer forum als je geknipt wilt worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?