Dames een zomers kapsel aan huis geknipt ook voor eventueel uw kinderen

• René

Zijn er dames die een zomers kapsel aan huis geknipt willen hebben kunnen mij mailen. Ik heb vele voorbeelden waaruit u een keuze kunt maken.

• Monique

Hallo Rene,

Ik zou het wel willen, maar wat versta jij onder een zomers kapsel, en hoe kort wordt het dan.

Kan je mij misschien wat foto's met voorbeelden sturen.

Groetjes

Monique

• René

Hoi Monique,

Er zijn diverse mogelijkheden bivoorbeeld een kort (kin / oor lengte) opgeknipt of opgeschoren bobkapsel of een kort kapsel waarbij de oren vrij komen. Ik weet niet wat jou smaak is en wat voor kapsel jij eventueel zoekt.

Ook is het kapsel afhankelijk van het soort haar (dik, dun, krullend, golvend of steil) en de gezichtsvorm.

• els

Een kapsel waarbij de oren vrij zjin en achter opgeschoren dat is toch leuk ? Wel met een beetje een dikkere rand dus niet oplopend .

Misschien toch snel laten doen met dit weer !

• René

Ja maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. Monique wilt misschien iets totaal anders. Zij heeft misschien een hele andere kijk op kapsels.

Ik wil niet iets aanbevelen wat zij niet leuk zou vinden.

Monique, hebt je een emailadres waar ik wat voorbeelden kan sturen

• René

Monique,

Kijk eens op deze pagina, misschien zie je er wat tussen zitten wat jou aanspreekt.

Of geef even aan waar naar jij opzoek bent. Wat voor type kapsel en welke lengte je graag zou willen hebben.

• René

Hoi Els,

Wat voor kapsel hebt jij nu en wat voor haar hebt jij? Dun, dik, golvend, krullend, steil, licht, donker?

Wat voor kapsel laat jij knippen?

• René

Zelfde model diverse kapsels

• els

De bovenste ga ik doen Dat weet ik zeker. Dit zelf geknipt ?

• René

Ja met de tondeuse rondom heel kort scheren en bovenop uitgedund en losse plukjes geknipt.

Hoe is je haar nu dan geknipt? Wat voor kapsel?