herenkapper of begeleider naar herenkapper

• sheila

hoi mischien wat ongebruikelijk ,maar gisteravond heb ik een weddenschap verloren(ja ik dacht nederland) en nu moet ik mijn haren als een man laten knippen bij echte herenkapper

wie weet er een ,je mag ook mij meenemen naar die kapper en een afspraak voor mij maken ,want eerlijk gezegd durf ik dat zelf niet zo goed,mijn haar moet kort en licht worden opgeschoren een echt mannenmodel maar niet extreem lijkt het je wat mail me

groetjes sheila

• René

Ik knip elk gewenst kapsel bij de mensen aan huis, dus ook korte mannelijke kapsels. Zijkanten en nek over de kam geschoren en bovenop wat langer.

• sheila

het is niet de bedoeling bij mij thuis ik kan rechtstreeks gemaild worden op sheilamoetknippen@hotmail.com

• sheila

sorry maar hoor van de winaar dat het mail adres sheilamoetknippen@hotmail.nl is

• Jeroen

Hoi ik wil je wel helpen hoor, laat maar horen.

• marco

hoi iedereen die gemaild heeft bedankt,maar sheila is vanmorgen naar een berberkapper in amsterdam west geweest die haar volledig kort geknipt heeft en zwaar opgeschoren,waarmee ze alles behalve blij mee was na een tip van arno die ook mee geweest dus svp niet meer mailen

de winaar